Zoenen met iemand die je amper kent...

Heb jij wel eens gezoend met iemand die je nog maar net kende? Zo ja; hoe vaak doe je dat, of was het eenmalig en hoe ging het? Ik ken meisjes die echt heel vaak zoenen (zeg: sowieso een à twee keer per week) met mensen die ze net een kwartiertje kennen. Ik vind het nogal raar eigenlijk? Maarja, ik was dus benieuwd of dat meer mensen het doen.

Woehoe, wat stoer -.-’’

Het heeft niks met stoer doen te maken?

Ja hoor ik heb dat ook wel vaker gedaan.
Maar ik heb nu een vriendje en ga nooit meer uit.

Mijn ex beste vriendin doet dat nog steeds heel erg…

Ja eigenlijk wel, maar alleen met uitgaan.

En dit heeft niks met stoer zijn te maken, als iemand dat niet doet zeg je dat toch ook niet? Je kan ook gewoon een normale reactie plaatsen, zij is er gewoon benieuwd naar.

nee dat doe ik niet

1/2 per week vind ik toch wel echt veel.

Eigenlijk niet, tis niet dat het tegen mijn principes ingaat, maar ik ben gewoon nog nooit in zo’n situatie gekomen ;p.

Een vriendin van mij is precies hetzelfde, zoent ieder weekend minstens één jongen die ze nog maar 5 minuten kent. Dan verlaat ze de club/kroeg en gaat in een steegje vozen. Ze staat nu bekend als slet.

Kijk, als jij er erg veel plezier aan beleeft om elke week een ander te zoenen dan moet je het vooral doen, het is jouw leven. Maar ga achteraf niet janken omdat iedereen je een slet of hoer vind.

Ja, als ik uitga.

mwha ik vind het soms een beetje sletterig. ligt eraan wat voor type jezelf bent. sommige mensen zijn ook echt heel ordinair en dan vind ik ze wel sletterig maar dat is mijn mening

Vind ik ook. Hier zou je dan wel bekend staan als slet denk ik…

Jaaa doe ik ook, maar ik heb zoiets van nu ben ik nog jong en ik heb toch geen vriendje dus waarom niet? Als ik het zelf wil…?

Je hebt gelijk. Je moet genieten van je jeugd. Alleen je moet niet gaan overdrijven want dan denken mensen dat je het doet om stoer te zijn. En dan sta je bekend als ‘slet’.

Vindt het niet erg als mensen 't doen, doe ‘t zelf ook weleens. Maar hoe hij het verwoord…is grappig. :’)

Nooit, maar wat je doet moet je zelf weten.

wel eens gedaan, met uitgaan.
2 keer per week vind ik toch best vaak. dan krijg je inderdaad snel een reputatie, maar als jij daar niet mee zit :3

een jaar geleden nog wel, nu niet/nooit meer.

Tja als je na 3 zinnen uitwisselen al zoent vind ik je wel heel makkelijk hoor, moet je helemaal zelf weten, maar ik vind het niet normaal. Zoenen is veel leuker als je het met iemand doet waar je om geeft, of op zn minst leuk vindt. En dan meerdere keren per week vind ik ook echt veel. Ik kan niet zeggen dat ik het nooit gedaan heb, maar hooguit 1x per jaar. Er zijn ook nog andere manieren om je te vermaken hoor :wink: