Zoenen met hem ofniet..

Ik wil dus met een jongen zoenen en hij ook wel met mij (hij zei het via sms). Maar mijn beste vriendin heeft dus met hem gezoend aan het begin van de zomervakantie, maar hun hebben verder niks gekregen. Mijn vriendin weet ook niks over mijn ‘probleem’, omdat ik haar het gewoon niet kan vertellen, zo voelt het voor mij dan. Maar ik ben bang voor haar reactie als ik wel met die jongen heb gezoend. En ik denk: Ellis wat denk je, het is je beste vriendin vertel gewoon! Maar dat durf ik dus niet.
Help? :blush:

Moeten wij nu zeggen of je moet zoenen of niet?

Dus als ik nu zeg: “Ja doen”, dan doe je het…
En als ik zeg: “Nee joh, niet doen”, dan doe je het niet?

Wat doe je dan wel niet als ik zeg dat je in een put moet springen :’)?

hahah. ja vertel het haar.

Ik zou eerst haar toestemming vragen, anders gaat ze zich zwaar gekwetst voelen denk ik.

toestemming vragen?
is dat niet een beetje overdreven? xd

wel vertellen denk ik, en kijken hoe ze reageert.

ik kan het niet voor je beslissen, maar ik zou als ik jou was het wel tegen haar vertellen! Want je moet je nu maar is inleven in haar als jij met hem gezoend zou hebben, misschien voelt ze zich dan idd gekwetst! &als je het er met haar over hebt kun je meteen horen hoe ze er op reageert, misschien vindt ze het wel helemaal niets of is ze juist heel positief en gunt ze je het. naja ik zou er met haar over praten dus.

K zou vragen of ze t erg vindt. Eerst vragen dan doen. Is net zoiets als eerst denken dan doen: belangrijk voor de juiste beslissing :wink:

Bedenk trouwens wel of die jongen alleen voor het zoenen is of voor een echte relatie. Bij het eerste zou ik het sws laten skippen, bij (mogelijk) t tweede zou k t pas vragen :slightly_smiling_face:

Ik zou het je vriendin vertellen. Is 1 zoen het waard om haar mogelijk niet meer te zien?

ik vind dat je het alsnog eerst tege haar moet zeggen

Ga op je gevoel af.
Dat geldt voor zowel voor die zoen als om het te vertellen tegen je vriendin.