Nouja kijk,
ik heb een poos geleden in een discotheek een jongen ontmoet;
hij heeft mij toen ontgroend en het was allemaal super.
T is een superlieve jongen ; echt niet een player achtig iemand.
We hadden niet officieel verkering ofzo; maar elke keer als ik hem weer zag kwamen we door een soort aantrekkingskracht bij elkaar terecht en liep het zoals het liep.
Ik had tot elke keer toe dat ik hem zag nog met hem gezoend of het nou mijn bedoeling was of niet.
Maar nu heeft hij een poosje een vriendin, en 2 weken terug met uitgaan zag ik hem weer; en weer was er een soort aantrekkingskracht.
Ik ben er niet op in gegaan en heb dus niet met hem gezoend;
maar die zelfde avond gingen we smsen en hij vroeg waarom ik niet naar hem toe kwam.
Ik stuurde terug dat ik niet wist of dat wel goed zou gaan en zijn of zijn vriendin dan niet boos op mij zal zijn.
Hij stuurde terug dat wanneer er wat zal gebeuren zijn vriendin er toch niet achter zal komen.
daar schrok ik van want zo’n type is hij echt niet maar zal hij 't alleen voor mij doen? het is echt duidelijk dat hij een zwak voor mij heeft; en misschien betekent die vriendin toch niet zo veel voor hem als ik alleen wil hij niets met mij omdat hij me toch te jong vind? ( hij is 3 jaar ouder maar hij zij dat t hem niet uitmaakte )
Morgen is er weer een feest waar hij waarschijnlijk ook heen gaat en ik mis hem en wil echt weer bij hem zijn.
Zal ik er gewoon voor gaan ? misschien dat het dan toch nog wat serieus word? en dat ik daarna met hem ga praten?
of moet ik het echt niet doen?
ik weet het niet meer…
Doe maar niet en wacht eerst maar eens of het uberhaupt uitgaat met zijn vriendin.
Zoenen is een absolute no go! Egt van een bezette jongen blijf je af.
Ik heb het zelf ook een keer gehad (alleen wist ik niet dat hij een vriendin had, totdat zij mij aansprak) en ik voel me er gewoon zo schuldig over. Nu durf ik dat meisje nog steeds niet aan te kijken en dan wist ik op het moment zelf nieteens dat hij bezet was.
ik zou het niet doen en dan maar afwachten tot het uit gaat…
hm ja maar ja t zegt ook wel iets over hoeveel dat meisje van hem voor hem betekent omdat hij t zelf ook wilt…
ik zou eerst eens vragen hoe het met die vriendin zit, want als hij zo doet van ‘ze komt er niet achter’, wat betekent het dan tussen hem en haar?
stel dat jij iets met hem had en iemand anders zoent met hem, wat zou je daar van vinden?
dat gun je niemand, dus ik zou het niet doen!
ja is goed ik ga toch wachten denk ik zo even.
ik ken dat meisje verder niet maar ja t is ook flink lullig voor haar.
dat is echt not done en als hij dan met jou zoent, weet je direct dat hij niet te vertrouwen is. Want als hij nou met jou zoent, zoent hij ook met een ander als jij verkering met hem hebt. Denk daar maar is over na!
Ik zou het niet doen. Denk dat je jezelf heel erg in de problemen maakt als je wel met hem zou zoenen.
Ik zou hem eigenlijk vergeten als ik jou was. Je ziet nu ook dat hij niet te vertrouwen is. Helemaal omdat hij pas 2 weken een relatie heeft, en dan al met andere meiden (willen) zoenen!
Maarja hij kan ook gevoelens voor je hebben, dat is wel zo…
Zoiets wou ik ook zeggen
ja idd ik schrok er ook van toen hij dat stuurde want hij is helemaal niet zo’n type verder!
ben ook wel anders naar hem gaan kijken maar ja ik vind hem wel heel erg leuk!
maar t is inderdaad beter om mijn eigen belang nu maar even op de 2e plek te zetten aangezien ik er waarschijnlijk toch niets mee op schiet als ik weer met hem zou zoenen; ik ga hem alleen maar leuker vinden en hij gaat zich kut voelen tegen over zijn vriendin…
Gewoon niet zoenen met bezette jongens. Dat kun je je geslachtgenoot niet aandoen.
Als zijn vriendin niet zoveel voor hem betekende als jou had hij met jou en niet met haar.
Klaar.
Die jongen is gewoon slecht nieuws ‘ze komt er toch niet achter’. Met zo iemand wil je toch geen relatie?
Het zegt niets over dat meisje, het zegt alleen maar iets over hém.
neen echt waar , doe het niet. als hij echt wat voor je voelt zou hij het uitmaken met z’n vriendin…
Dit dus. Al heb ik zelf wel gezoend met een bezette jongen, maar ik wist niet dat hij een vriendin had (dat vertelde hij later pas…)
Slaat nergens op, dan hoor je boos op je vriend te zijn en niet op dat meisje. Hij kiest ervoor te zoenen en heeft verantwoordelijkheden in z’n relatie, zij niet.
Maar ik zou het niet doen. Waarschijnlijk maakt ie het toch niet uit met zijn vriendin daarna. En als ze erachter komt vergeeft ze hem waarschijnlijk toch wel. Dat is bijna altijd zo…
haha ik begin me nu toch een beetje te schamen dat ik het uberhaubt gevraagt heb maar ja ik ben echt verliefd op `m vandaar dat ik het me nog afvraag
maar ik hoor net dat ie morgen sowiso niet gaat… dat maakt het al een stuk makkelijker, al zie ik hem volgende week alsog.
ik ga echt proberen over hem heen te komen.
als hij me dan nog terug wil zou hij toch het eerst uit moeten hebben en daarna laten zien dat ie me verdient denk ik…