-
Ik had zelf ook en blokjesbeugel, en nu niet meer, maar ik merk eigenlijk vrij weinig verschil. Alleen je kan meer “kloten” zonder beugel.
ik heb een blokjesbeugel en met mijn crush gezoend. + in zijn nek haha!
maar hij merkte er niks van, ik had het stiekem nog gevraagd.
Mijn ex heeft een beugel!
Daar merkte ik niets van hoooor.
Je zoent met je lippen, niet met je tanden
mijn vriend heeft ook een beugel voor hij die kreeg heb ik ook al met hem gezoend en ik merk echt geen verschil ik zoen met mijn lippen en met mijn tong en niet met zijn tanden dus ik weet niet hoe jij zoent?
Haha precies dit wilde ik plaatsen xD
Nou ik hoor iedereen hier dat ze er niks van merkte dan moest je jongen waarmee ik had gezoend wel vreselijk slecht zijn want het zoende echt niet lekker ofzo, - hij had brackets -
Haha ja met mn lippen dus. Maar als je met je tong in iemands mond zit dan kun je toch best elastiekjes voelen? Die zitten best voorin. Maarja dat hij hij dus niet.
Ik denk niet dat je helemaal op zoek gaat naar die elastiekjes :") Maar mocht je er last van hebben, dan doe je de elastiekjes toch even uit.
Ik had vroeger ook een beugel. Geen probleem allemaal
elastiekjes uit en anders zoen je maar niet
Ik heb ooit eens iemand met een beugel gezoend, merkte er niks van.
ik heb het bij m’n vriend wel gemerkt toen hij een beugel had, af en toe bleef m’n lip haken.
Maar nu ik een beugel heb (latertje), was ik daar dus ook bang voor.
Ik heb het eerlijk aan hem gevraagd, zowel bij zoenen als bij… andere dingen xD.
En hij zei dat hij echt niks van m’n beugel voelt.
Want inderdaad, je gebruikt je lippen, niet je tanden.
ik heb wel eens met een jongen gezoend die een beugel had en die totaal niet kon zoenen. Maar dat lag niet aan de beugel :’)
MIjn vriendje heeft een beugel, ik voel er helemaal niets van hoor!
Ik zelf heb een beugel en heb er niets van gemerkt.
Was in het begin wel een beetje bang maar da’s dus voor niets nodig
Met rekkers heb k nog niet gezoend / met tong want ik ben bang dat hij dat voelt & niet zo leuk vind (:
Ik vind het dus zoooo irritant dat mensen gelijk denken dat ik hun mening vraag en/of hulp nodig heb… Ik vraag gewoon ervaringen van anderen:)