Zoenen met beugel..?

Hoi, ik weet dat er al topics van zijn, maar die zijn heel oud, en gaan meestal over slotjesbeugels.
Nou ik heb dus een soort spin achtig beugel ding.

http://img227.imageshack.us/img227/513/lolnp.png

let niet op myn geweldige tekenkunst *kuchkuch* enneuh die rondje zijn tanden, voor het geval dat niet duidelijk was :blush:

mijn vraag is dus, kan je met zo een beugel zoenen zonder dat de ander er last van heeft?
alvast bedankt!

Nou ik heb er geen ervaring mee, want zo’n beugel heb ik nooit gehad, maar waarom probeer je het niet gewoon…? En naja als ik zoen lik ik niet aan het gehemelte, dus lijkt me sterk…

Ik snap je tekening niet helemaal…
maar lijkt me dat dat wel gewoon kan hoor.

ik snap je tekening :grinning: heb zelf ook zo’n beugel gehad. Heb t zelf niet getest toen, maar hij zal echt niet in de weg zitten denk ik :slightly_smiling_face: en anders: testen haha

geeen idee :stuck_out_tongue:

Heb zelf ook zo’n beugel gehad
& het kan gewoon hoor:d

Dat gaat heus wel hoor!

Ik heb zo’n beugel gehad, was geen probleem.

Vast wel

ik snap geen zak van die tekening. maar waarsch wel. je zoent niet met je gehemelte wel?

ja volgens mij wel, ik heb zelf van blokjes met van die veren maar mag er gelukkig bijna uit haha maar daar gaat het ook gewoon mee hoor

Hey , ik heb het zelfde probleem,
ik heb ook z’n gehemelte en zou ook willen weten of dit in de weg zou zitten tijdens het zoenen, heeft er iemand ervaaring mee of weet jij het alsjeblieft zeg het mij ,

xx.

volgens mij kan het gewoon,
ik lik niet het gehemelte tijdens het zoenen, en mn tong zit niet helemaal achter in zijn keel zegmaar…
ik zou het gewoon proberen…

ma ja, tis zulk een soort ijzer werk eh da gehemelte

hahaha, ik heb ook zo’n beugel gehad, maar als je ‘zoenpartner’ toch op die plek weet te komen met zn tong, dan heeft hij wel een HELE lange tong, dus, je kan hiermee gewoon zoenen hoor.

Dankjeee

proef je niks van :stuck_out_tongue:

ik heb een spin gehad, het was lastig in het begin,
maar je raakt er aan gewend, maar je kan er gewoon mee zoenen.

Ik heb ook zo’n beugel gehad , ik had er echt veel last mee , ik kon zelfs moeilijk mijn letters uitspreken, ik vond het gewoon moeilijk mijn tong te bewegen.
laat dus staan dat ik zou kunnen gekust hebben, heb het zelf niet geprobeert.
ben er nu eindelijk van af, kvond het echt een vervelend ding.