zoenen kleine tong

haai

oke dit klinkt misschien een beetje raar maar ik wil weten of iemand er misschien ervaring mee heeft?

kijk het zit zo ik ben 15 en ik vind een jongen heel leuk, hij mij ook wel en ik denk dus dat ik binnekort voor het eerst met hem ga zoenen.
Het punt is nou ik heb een hele kleine tong hij kan zeg maar niet omhoog ofzo en nauwelijks uit mijn mond. Een te kort tongriempje heb ik.
Nu ben ik dus bang dat het helemaal mislukt. Heeft iemand hier ervaring mee?

het klinkt raar ik weet het maar het is echt zo. Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

iemand?

meisje uit m’n klas heeft ook een kleine tong maar zou het echt niet weten.

naja, volgens mij is het niet zo een probleem, je hoeft je tong namelijk niet echt megaver zijn mond in te dauwen

gewoon zeggen dat het je eerste x is wanneer je met hem zoent.
waarschijnlijk komt het wel goed :slightly_smiling_face: maar wanneer 't echt niet gaat, kan je 'm eerlijk vertellen over je “tong probleem”. het lijkt nu echt een big deal, maar dat is het echt niet, jullie vinden wel je eigen manier :stuck_out_tongue:

okee bedankt :slightly_smiling_face:

hmm lastig maar ik heb geen zelf geen ‘‘ervaring’’ mee dus kan je ook niet echt helpen
maar je kan het toch gewoon afwachten en dan zie je wel hoe het loopt

men vriend heeft dat maar hij zoent goed hoor.
Dus maak je geen zorgen

okee :wink:

UPUPUPUPUPUP

euhhm ga voor de spiegel staan en probeer zo veel mogelijk je tong te bewegen?
Oefening baart kunst xD

hahaha, ik heb ook een mini tongriempje. tot ik er een tandenborstel dwars door heen stak ^^ misschien een tip? :headbang2

haha omg deed dat geen pijn XD?

Je hoeft je tong niet echt uit je mond te steken tijdens het zoenen.
Trouwens… je kan ook fijn zoenen zonder tong. Vind ik persoonlijk lekkerder.

ehm, nee. ik vond het raar dat ik mn tandenborstel niet uit mn mond kon krijgen :smirk:

ik ken een jongen die niet kan zoenen doordat z’n tongdinges te kort is.
Ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. Misschien heb jij dat ook?
Want die jongen kan er aan geopereerd worden, dan is het over. Is gewoon een kleine ingreep.

tjaa, laat hem gewoon met zijn tong in jouw mond komen . dan moet het lukken lijkt me.

dat heb ik ook, ook nog nooit gezoend omdat ik het niet durf :blush:
kun je asjeblieft zeggen of/hoe het ging?:$:$

thanks! (L)

sorry, verder dus geen tips ofzo. upjedanmaar!

eehm, een beetje happen enzo, en soms een likje (als het je lukt :stuck_out_tongue:)