Zoenen jullie altijd als je met je vriendje ben?

Zoenen jullie altijd als je met je vriendje ben?

Ik als ik met hem alleen ben wel, alleen als we met zijn vrienden en mijn vriendinnen zijn dan geven we elkaar soms kusje ofso en 1 keer gezoend maar voor de rest niet echt.

Hihi X

ben benieuwd!

In het begin van mijn relatie zoende ik altijd met mijn ex, met andere mensen erbij alleen een kus (zoenen vind ik dan echt niet kunnen). Na een tijdje wordt het minder ga je ook andere dingen doen dan zoenen en kun je een hele film gewoon afkijken, haha.

Toen we net samen waren wel. Nu we een jaar verder zijn en samenwonen, nee…

Als ik alleen met m ben wel

Als we ergens alleen zijn wel, maar in gezelschap eigenlijk nooit. Wel af en toe een kusje, maar zoenen nooit (tenzij we heel erg dronken zijn en het op een feest oid is).
Komt ook deels omdat we elkaar op de sociëteit hebben leren kennen en het daar echt not done is om binnen/in gezelschap te zoenen. Dus als je dan echt héél graag wil zoenen moet je naar buiten. Maar daarnaast vind ik het zelf ook niet netjes om uitgebreid te gaan tongen met mensen erbij. Vind het nogal onbeleefd.

haha nou vorige keer stond zijn vriend bij hem en toen gingen wij tongzoenen hahahaaha;p mr zn vriend vond het niet erg;p en t was ook nie echt lang;p

Ik zoende in het begin wel veel met me ex maar dat werd steeds minder.

laughing7.

Tongzoenen vind ik zo’n lelijk woord he, zeg gewoon zoenen ofzo, maarja wie ben ik om dat te bepalen.

Ik moet even lachen om die reactie, hoe oud ben je TS?

ja ik zeg ook eigenlijk nooit tongzoenen;p maar ik dacht nu wel;p

oke.

tegen wie heb je dit?

Tegen de TS, jij dus

euuhhh… Jij hebt dit topic gestart? TS staat voor topic-starter.

Haha eigenlijk wel, maar met andere erbij niet hoor, gewoon af en toe een kusje wel :slightly_smiling_face:

Ik ben 15 jaar bijna 16! en jij @Hope?

Ik ben 17 maar ik denk niet echt dat dat er toe doet :’)

Maar ik vind in het openbaar ‘‘tongzoenen’’ behoorlijk asociaal eigenlijk.

Ja, altijd wel even. Maar inmiddels niet meer zo veel als in het begin.

@Hope

hihi oke, maar inderdaad ik ben zelf ook nie zo van het zoenen in t openbaar :stuck_out_tongue:
Alleen we deden het best wel snel hoor:p

Ik vind het altijd verschrikkelijk als mensen elkaar lopen af te lebberen in het openbaar, getsie die tongetjes die elkaar knuffelen. hoef ik echt niet van mee te genieten hoor ;o