zoenen ja/nee

er is zo’n jongen die mij helemaal geweldig vind
heeft gezegd datie voor me wilt vechten
datie van me houd
dat ik niet weet wat ik allemaal met hem doe
enzo enzo
dus hij ziet mij duidelijk zitten, en niet op een playerachtige manier, dat is zeker.
ik vind hem niet leuk. heel spijtig, maar het is gewoon niet zo.
dinsdag ga ik met hem afspreken, en hij gaat zeker (weer) een poging doen om me te zoenen (wel heel lief en rustig enzo, zodat ik kan stoppen als ik wil, netzoals vorige keren).
maar nu wil ik hem eigenlijk wel zoenen. maar ik vind hem niet leuk. Weet niet waarom ik hem wil zoenen, wil 't gewoon een keer meegemaakt hebben denk ik.
is het heel erg gemeen om met hem te zoenen en daarna (niet vlak daarna ofcourse) te vertellen dat ik hem echt niet wil?

Dat is heel gemeen ja :’). Waarom ga je nou met iemand zoenen die je helemaal niet leuk vind? ga dan gewoon met een vreemde zoenen ofzo. Maar niet met hem want dat is zielig. En dan geef je hem ook nog eens vals hoop. Zeg eerlijk tegen hem dat je hemniet leuk vind.

zoen m niet.

Ik zou hem niet zoenen.
Als je hem zoent krijgt hij de indruk dat je hem wel leuk vind.
Normaal gesproken zoen je als je iemand leuk vind, right?
Ik zou het gelijk zeggen, dan krijg je achteraf ook geen schuldgevoel.

jaja zo zit ik ook de hele tijd.
maar als ik t gelijk zeg word het sowieso een rotmiddag, en das ook niet echt leuk. maar hij gaat sowieso me knuffelen en lief doen enzo, en dus vast ook proberen te zoenen.
ughh.

Ik zou voor jullie allebei niet zoenen. Ten eerste geef je hem valse hoop en ten tweede, misschien wil je wel graag zoenen, maar wacht dan totdat je iemand tegen komt die je leuk vindt, dan is het gevoel waarschijnlijk ook veel leuker.

Neeneenee niet doen

Neee ik zou hem echt niet zoenen, zo geef je hem valse hoop en komt het waarschijnlijk harder aan dat je hem niet leuk vindt …

Ik zou hem gewoon zeggen van, ik wil je zoenen maar vind je niet leuk. Kijken hoe hij reageert. Als hij zich tevreden stelt daarmee, ervoor gaan. Zoniet, tja dan wordt het maar een rotmiddag.

dubbel (heh tijd klopt niet)

3x

Als het een goede vriend is zou k het niet doen…
en over valse hoop hoe vaak geven jongens dat aan meisjes.

het zou voor hem echt niet leuk zijn, dan krijgt hij een soort bevestiging dat jij hem leuk vind, anders zou je wel niet met hem zoenen, en als je dan later verteld dat je hem niet leuk vind voelt ie zich misschien wel gebruikt ofzo…(haha dit is meestal omgekeerd, dat een meisje wordt gebruikt)

NEE

t feit dat je dat hier moet vragen zegt genoeg lijkt me? nee

Dat is gemeen ja.

Wat kort door de bocht. Ik ken genoeg jongens die nog nooit een meisje valse hoop hebben gegeven.

Mee eens…En dan nog…we hoeven ons niet tot hun niveau te verlagen

dan moet je niet afspreken als je hem niet leuk vind, want met alleen afspreken geef je hem ook al hoop…