Zoenen is discotheek?

het moet eigenlijk zoenen IN discotheek zijn, sorryyyy. xd

Ja of nee? :astonished:

Ik vind dat het wel kan enalles, maar je hoeft ook weer niet iedereen af te lebberen (:

Haha ben nog nooit in een discotheek geweest :smiley:

Zoenen=discotheek…
Hm, iets klopt er niet aan die vergelijking :zipper_mouth_face:

haha ;p

ja kan wel, als je een beetje denkt aan je medemens;) *en het niet elke week doet

moet je zelf weten, als het gewoon een leuke jongen is en jij denkt ‘waarom niet’ dan waarom niet,

ga je de hele discoteek af en is het je dóel om uiteindelijk te zoenen vind ik het wat sletterig.

Ik vind in het openbaar(waar iedereen je dus ook kan zien) not done.

jawel, zolang het er nog een beetje netjes uit ziet.

nou ja, ik ken dus ook van die jongens die, zoals hun het zeggen ‘chickies gaan scoren’ hahaaha.
ik ga dus meer voor de partyyy, haha.

Ik vind dat het wel kan als je single bent. Zelf zou ik het iig niet doen :’)

hmm ja kan wel hoor.
ik ben 14, en ik ga naar een feest (vanaf mn 12e al) van 12 tot 17 dat is een discotheek hier, maar het is nu geen zak aan er komen alleen maar kleintjes nu.
en je merkt echt dat de jeugd zo sletterig wordt! ik heb ook zo’n periode gehad op mn 13e dat je gewoon met iereen zoent die je kan pakken.
en ik zie dat heeeel veel meisjes nu nog steeds doen (kijk hoe jong dat eig. is 13/14) en die zoenen gewoon iedereen.
ze denken, jes jongens willen mij. maar ze gebruiken hun gewoon, en dan maken ze er wedstrijdjes van ‘wie het meest gezoend heeft krijgt dit of dat’. achja, ze moeten het maar zelf weten maar ik ben blij dat ik die periode achter de rug heb.

maarja, 't kan ook komen omdat ik bijna iedereen tegenwoordig ken die daar komt. ik denk dat als ik uitzou gaan (ja kan nu nog niet echt) ergens waar veel knappe en oudere jongens zijn en dan zou ik misschien wel weer 1tje zoenen maar ik zou niet de slet uit gaan hangen.

+ met hoeveel mensen je zoent.

5 op één avond vind ik een beetje slutty.

nah ik vind het gewoon kunnen. Bedoel misschien heb je de ene keer niemand de andere keer 1 en de andere keer 3.
who cares?
ik zie het probleem niet zo, als jij je vermaakt, jij niemands hart breekt ofzo haha ach weet ik veel. ga lekker je gang als je single bent vind ik, genieten met die handel

hhaha wat een vraag… Maar ik ga bijna elk weekend uit & dan raak je aan de praat soms & gaa je zoennen & van zo oiets gaan meer komen hij kan je nummer vragen… )) &zo:P Maar ja mensen zeggen vaak nee alleens als je een relatie hebt zoennen maar zoennen Gewoon zo op een feestje fso is heel anders dan als je elkaar leuk vindt Dan is de zoen heel anders))

Als dat gewoon jouw manier is om plezier te beleven, waarom niet? Zolang je sommige jongens maar geen valse hoop geeft … Maar ik denk dat ze vast wel snel genoeg door hebben dat 't niets serieus is ^^"

Ik vind dat goor, omdat de meeste meisjes gewoon met Jan en alleman zoenen. Ik kwam hier achter nadat een meisje een lelijke bekende van mij zoende.

ik probeer het te vermijden, vind het ook niet zo charmant als ik anderen 't zie doen… o:

Waar heb jij het over :'3

Tuurlijk, waarom niet? Maar ik vind wel… 1 jongen op een avond, anders is het een beetje sletterig…