zoenen in zwembad

Hallo allemaal,

Ik wist niet goed bij welke forum dit paste.

Maar ik ging vandaag zwemmen met mijn vriend, en we waren aan het zoenen… Alleen aan het zoenen wat ik sommige andere mensen in het zwembad óók zie doen… Worden we erop aangespoord dat het niet mag in het zwembad…?

Hebben jullie dit ook een keer meegemaakt…? Is dit normaal? Want meerdere mensen zie ik zoenen in het zwembad hoor

Dat is normaal ja.

Ja.

Er zit ook nog een verschil tussen even een kusje geven en elkaar compleet aflebberen.

Dit ja. Bovendien is het niet echt hygiënisch als er per ongeluk lichaamsvocht vrij zou komen in het zwembad :’)

zoenen in het zwembad leidt vaak ook tot andere dingen, ik denk dat ze dat willen voorkomen…

Ik vind uitgebreid zoenen in het openbaar sowieso vrij eh, onsmakelijk. dus ja ik snap wel dat jullie er op aangesproken werden :")

Qua hygiëne hoef je je niet zo veel zorgen te maken denk ik. Er zit mega veel chloor in het water, maar ik vind het zeker “not done” om uitgebreid elkaar te zoenen in het openbaar.

Ik snap echt niet dat mensen dit gewoon kunnen doen in het openbaar, elkaar aflebberen :’) dus ja ik snap wel dat jullie er op aangesproken werden, waarschijnlijk om ‘meer’ te voorkomen en omdat het voor anderen niet altijd een prettige aanblik is. Kusjes kunnen ook prima toch en dan kunnen jullie als jullie weer met z’n tweeën zijn weer andere dingen doen.

Ja, dit. Ten eerste is het onsmakelijk om naar te kijken en ten tweede zijn er ook kinderen in een zwembad die dat niet hoeven te zien.

Kusjes geven is prima, zoenen doe je maar lekker in de slaapkamer, dat hoort niet in het openbaar.

Ik vind zoenen wel kunnen als het maar niet verder gaat

Kusje of een langere kus kan wel, maar zodra het een uitgebreide zoen sessie met tong en al wordt vind ik het toch een beetje ongepast :’) Kijk, in de kroeg of op een festival is dat leuk maar in het zwembad is dat toch een beetje onbeleefd.

Lijkt mij logisch. Een paar kussen is prima maar geen uitgebreide beethoven the dog slobber sessie pls.

gewoon kusjes of langere kusjes maar uitgebreid tongen is weer een ander verhaal :cold_sweat:

Whahah sorry ik vind het echt geweldig, denk dat je gewoon pech gehad hebt, eigenlijk altijd als ik naar een zwembad ga zijn er wel een paar elkaar aan het aflebberen. Maar sorry hoor, er gebeuren genoeg andere dingen in een zwembad, genoeg mensen die daar gewoon in het water seks hebben dus ik bedoel maar :’) Zou het zelf niet doen nee maar dat moet iedereen lekker zelf weten

Ik zou anderen er ook op aanspreken als ze constant uitgebreid zouden zoenen. Er zwemmen kinderen, die hoeven dat niet te zien.

Och jeetje,

eerlijk gezegd zoenen mijn vriend en ik ook nogal vaak en lang in het zwembad maar wij hebben er nog nooit wat van gehoord

Daarnaast kan ik me wel voorstellen dat anderen het onprettig vinden om te zien .

Misschien zijn er bij elk zwembad andere regels voor?