Zoenen in nek geeft pukkels?

Heey

Afgelopen weekend heb ik met een jongen gezoent en hij heeft me toen ook in mijn nek gezoent zegmaar. En nu merk ik dat ik op die plekken allemaal pukkeltjes krijg!

Heeft iemand dit eerder meegemaakt en moet ik me zorgen maken?

thnx!

Haha, dus je zou ook acne kunnen krijgen op je lippen?
Lijkt me sterk.

ik heb het zelf nog nooit gehad en ik zou ook niet weten hoe het komt?

misschien waren die puisten open die naast zijn mond zaten en die waren heel erg besmettelijk en toen kwamen ze ook op jouw nek

haha ik zou het echt niet weten!
up voor jou

[i]haha sorry.
nee nog nooit van gehoord?
misschien toeval?
omdat:
-het weer veranderd
-je een irriterend etiketje had
-je een kriebelende sjaal aan had
-je ander wasmiddel hebt

of iets anders,
het lijkt me sterkt dat het van n kusje komt[/i]

Allergische reactie misschien? Al had dat al eerder moeten komen. Denk gewoon toeval
Lijkt me onlogisch dat je daarvan pukkels krijgt

ja ik weet dat het misschien raar klinkt van zoenen haha… :stuck_out_tongue:

Maar aangezien er niets anders was dat het zou kunnen zijn dacht ik dat het van hem kwam…

Misschien door speeksel ofzo dat je dan een beetje pukkeltjes krijgt?.. Geen idee verder.

Je bent gewoon allergisch voor hem. Geen idee. Up.

Geen rare zuigzoen?

Of heeft ie niet iets gedronken/op zijn lippen gesmeerd waar jij allergisch voor bent?

Misschien krijg je een vatsige zuigzoen. Alhoewel, die zou dan allang zichtbaar zijn. En verder, google het? maar het lijkt me nogal sterk dat je van iemands kwijl een allergische reactie krijgt.

misschien vanwege zijn aftershave ofzo? maar dan zou je zelf ook allergisch moeten zijn voor parfum dus dan zou je dat wel weten denk ik…

zuigzoen? :'D

Nee dat is het niet : P het zit zeg maar verspreid…

Maar het is niet echt ernstig ofzo alleen het viel gewoon op want ik heb nooit pukkels in mijn nek normaal gesproken.

Ik ga het even in de gaten houden of het de komende dagen weg is.

Thnx voor de reacties :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Hahaha

Hahha nu ik dit lees vind ik dit best wel grappig,
wánt ik heb haast hetzelfde meegemaakt !
Niet bij me nek maar iets daaronder xD

Ik denk dat je allergisch bent voor zijn parfum of aftershave ofzo. Of voor die van jezelf.