Zoenen in de kroeg

Nou, ik vroeg het me opeens af. Ik heb een tijd geleden een best lange relatie gehad, en dat was ook mijn eerste relatie (toen 14). Maar na een paar jaar heb ik het uitgemaakt, met ONDER ANDERE als reden dat ik de vrijheid terug wilde. En stiekem de nieuwschierigheid naar andere jongens, hoe die zoenen ect.

Sinds vorig jaar ga ik ook weer veel meer op stap, en ik zoen eigenlijk best vaak wel met een jongen gewoon, omdat het kan. Elke stap avond met een ander, maar soms ook gewoon niet…

Ik denk dat het ook wel een beetje voortkomt door nogsteeds die behoefte om te ontdekken, en dat ik de vrijheid nu heb om dat te kunnen doen.
De meningen zullen wel verdeelt zijn of dit gewoon moet kunnen of sletterig gedrag is.

Wat vinden jullie hier eigenlijk van in het algemeen en doen jullie het zelf ook?
En zoja, met wat voor reden/waarom?

Persoonlijk vind ik dit geen sletterig gedrag, want dan zou ik mezelf ook een slet moeten noemen :’) Ik had namelijk hetzelfde; nadat ik uit een relatie van ruim een jaar was, heb ik ook en aantal keer met iemand gezoend die ik die avond had ontmoet, om dezelfde reden, namelijk dat je dan de vrijheid hebt. Ik denk dat, zolang je het aantal jongens enigszins beperkt houdt, het bij zoenen blijft en wel een beetje kieskeurig blijft, er niet zoveel mis mee is. Bij mij was het tijdelijk, ben nu iemand tegen gekomen die ik heel leuk vind en dan is die behoefte of met iemand te zoenen veel minder :’)

Ik had altijd als motto leef nu het kan en bind je vooral niet! Zo leef ik ook, en elk weekend wel een ander. Ja ik vind het sletterig, maar ik maak me er zelf ook schuldig aan. Ik heb wel iets van, als ik het leuk vind, wie ben jij dan om te oordelen? Dus andermans mening heeft niet echt impact op me.

zo zit het bij mij ook dus :stuck_out_tongue: ik zoen niet iedere week met een ander, maar als ik het wil, dan doe ik het meestal gewoon… :slightly_smiling_face:

Ja ik wilde me eerste ook even niet binden dus kon het me niet echt meer schelen. Maar ik heb nu wel het gevoel van mogt die ene leuke jongen voorbij komen, wil ik het wel graag weer proberen. Het is tenslotte alweer twee jaar geleden en ik denk dat ik het nu wel weer aan kan. Dus soms denk ik wel van ja, straks zoen ik met een jongen en ben ik daardoor de kans op die ene leuke jongen die dat zag en wegloopt misgelopen.

ik doe het ook haha, je kan geen genoeg ervaring krijgen zeg ik zo hihi. het word pas sletterig als ze aan je geslachtsdelen gaan zitten enzo, want daarop (is in mijn woordenboek) sletterigheid op gebaseert, op het onderwerp seks. en als je zoent gebruik je alleen je tong, dus vind ik dat het wel mag, ik vind iemand pas een slet als het veder gaat dan dat en dan bedoel ik in de trance van nog geen boyfriend hebben he :wink:

Ik zou zeggen geniet ervan ;p. Ik kwam uit een relatie van meer dan 1,5 jaar. Heb ik me een half jaar misdragen en toen kwam ik mn huidige vriend tegen. Heb er nu helemaal geen behoefte meer aan, maar die ‘wilde tijd’ was echt geniaal.

Ah, zo’n tijd heb ik ook gehad. En ik vond het HEERLIJK :’) Lekker nergens aan denken, gewoon zoenen omdat je er zin in hebt. Ik vind het kunnen.

Ik heb wel vaak het idee dat jongens het sletteriger vinden dan meiden zelf…

IK vind het sletterig ja, maar als jij er niks achter zoekt en dat niet vindt moet je gewoon doen wat je niet laten kunt.

Terwijl zij het van zichzelf alleen maar stoer vinden. Bah, ik haat die dubbele standaard.

Ik doe het niet!
Waarom niet? Ik vind het niet nodig!

Nouja, ik heb dat ook gehad na 2,5 jaar relatie, even helemaal los gaan, wilde periode, ben er nu net weer een beetje van af.

Nee, dat doe ik zelf niet, vind ik mijzelf teveel waard voor (:

Als het maar niet superveel op één avond zijn…

Nee.

Trouwens, toen ik 15 jaar was kon ik me dat ook niet voorstellen dat je dat doet. Maja, ik ben nu bijna zes jaar verder,mijn relatie duurde 4 jaar. Het heeft mij in vele aspekten wel veranderd.

Enkele keren, oké. Maar het moet geen gewoonte gaan worden. Het kan wel eens gebeuren, een leuke flirt… een beetje zoenen en knuffelen, niet meer. Maar niet élke keer, als vaste prik, omdat het moet… Ik vind dat je je wel een beetje tot die jongen aangetrokken moet voelen.
En sowieso, het gaat er tenslotte om dat je het naar je zin hebt, en daar heb je dat echt niet altijd voor nodig.