Zoenen in de bios

Mijn vriendje wil altijd zoenen in de bios, maar eigenlijk wil ik altijd gewoon de film kijken haha! Zoiezo omdat ik die film wil zien -duh- anders zit ik daar niet, en omdat ik het eigenlijk ook een beetje aso vind om te gaan zitten vozen met andere mensen om me heen, en ik ben bang dat anderen er last van hebben. Mijn vriendje vind dat ik me aanstel en zegt dat bijna iedereen zoent in de bios maar ik zie het eigenlijk niet zoveel gebeuren.
Zoenen in de bios, no of een go?

Tjaa, ik vind het zelf een no go.
Maar als je ergens achteraan gaat zitten en niemand en dan last van heeft, dan boeit met mij niet zo.

ik hou zelf niet zo van uitgebreid zoenen in het openbaar dus ook niet in de bioscoop
maar achterin de bioscoop heb je meestal van die loveseats, dan heeft in ieder geval niemand last van je

Ik vind het een no go
ten eerste betaal je redelijk veel geld voor de film, en om er dan niks van te zien is wel zonde.
Plus dat ik me altijd door irriteer aan mensen die tussen mij en het beeld lopen te zoenen, werkt gewoon heel afleidend. Die hoofden zo bij elkaar. En vooral als ze elkaar dan ook niet los kunnen laten he.
En dan irriteer ik me al helemaal kapot aan die smakgeluiden die boven het geluid uit weten te komen.
Kortom, ik vind het behoorlijk aso staan als je in de bios loopt te bekken.

Dat heeft echt geen enkele bioscoop hier in de buurt? x’)

Maargoed, een kusje kan best maar om nou echt de hele film aan elkaar geplakt te zitten vind ik niet kunnen.

ikzelf vind het wel kunnen,
maar ik ken iemand die haar vriendje heeft gepijpit in de bios maar dit vind ik te ver gaan.

Ik vind het best kunnen, maar niet de hele tijd, je zit op een openbare plek, hou het dan wel beschaafd.

Het kan wel maar…liever niet nee:3 Je betaald voor die film.

Ik snap niet dat mensen dat leuk vinden. Je betaalt voor de film, zoenen kan je altijd.

Ik erger me er altijd aan als er mensen naast mij zitten te bekken.
Ik vind het een no go.

Ugh, no way. Ik zat eens naast een stel in de Bios, en ik was naar komt een vrouw bij de dokter. En die zaten maar te kleffen en te doen. “Dat, zal ik nooit bij jou doen schatje!” En daarna gelijk aan het zoenen. Nee, not done.

Ik vind dat ZO irritant!

echt een NO go, jakkes altijd die geluiden achter je weet je wel…
je gaat naar de film, als je wilt zoenen dan ga je maar naar de slaapkamer ofzo, waar niemand het ziet en niemand er last van heeft.
het is gewoon zo dat je anderen ermee irriteert, die wel de film willen zien

Een klein kusje kan wel maar ik anders vind ik het echt not.

Als ik met m’n vriendje naar de bios ga, heb ik ook nooit zin om uitgebreid te lebberen haha! En hij vindt dat meestal ook een beetje aso tegenover andere mensen die daar zitten. Af en toe een klein kusje and that’s it.
Sowieso vind ik het anders ook zonde als ik de film niet eens zie haha
=)

Nee, vind het niet kunnen.

Ik vind het echt heel aso, wie wilt er nou naar de smakgeluiden van andere luisteren? Ik zou dan echt gek worden xD
Get a room. :’)

XD ik WIST dat ik niet de enige was… en hij maar zeggen dat ik het enige meisje was die niet methaar vriendje wou zoenen… ik voelde me al helemaal raar dat ik dacht ‘ik betaal toch voor die film, dan wil ikhem zien ook :stuck_out_tongue:’ ik wil heus wel af en toe een kusje geven en tegen hem aan zitten en zijn hand vasthouden hoor maar om nou heeeeeeeel de tijd aan hem vast te zitten… we gingen vorige maand naar the Princess and the Frog want ik ben gewoon een Disney addict, maar ik heb gewoon niks gezien van die film, hij was helemaal blij en ik baalde eigenlijk een beetje, vond het wel heel fijn dat hij zo blij was, daar niet van :slightly_smiling_face:
Maar dank voor jullie antwoorden :stuck_out_tongue:

Ik vind kleine kusjes altijd wel oke, maar vind ‘t nogal raar als mensen echt uitgebreide zoensessies gaan houden. Maarrrr, als je wel van plan was te gaan zoenen; ga niet naar een 3D film. Die brillen maken ‘t totaal onmogelijk. :’’’’]