Zoenen hoe?! he?!

ik zoende toen net met mn vriendje
en in eens begon hij op msn tu zeuren dat ik teveel mn mond dicht doe./

hoe zoenen jullie?
open of dicht?
dan weer open en dan weer dicht?
hoe?! help?!

stel je niet aan, iedereen zoent op zijn eigen manier en die jongen was dat misschien nog niet gewent ^^. Het is niet bij commentaar dat je meteen het slecht doet ofzo…

idd. mocht hij er door over gaan doe gewon even niks en voel aan hoe hij zoent

Ja ik doe open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-dicht-open-open-open-dicht. Echt een aanrader.

Zoenen gaat op gevoel, niet op een bepaalde manier uit een handleiding gelezen.

Indd, als je maar een beetje beweegt en er niet bijstaat als een of andere zoutzak met je hoofd helemaal recht en gevoelloos met je tong lopen ronddraaien zoals een of andere gek, tenzij je dat fijn vind natuurlijk. Leg er een beetje gevoel in, om het zo maar te zeggen.

Nou, na mijn 1e zoen zei die jongen van; het was niet slecht ofzo, maar je doet zo weinig je mond open. En toen deed ik 'm wat meer open enzo, en nu heb ik geen klachten meer gehad (A) En ik vind het best stoer dat ie dat durft te zeggen. Want dat is waarschijnlijk voor hem ook niet erg makkelijk, gewoon opvatten als een tip, ook al komt het misschien hard aan.

ik hap de hele tijd zeg maar volgens hem?
ahahahaha klinkt dom .

Jaa!, ik snap je x] Dan moet je gewoon bijvoorbeeld 1 keer overslaan met je mond dicht te doen, en dan in die tijd nog een keer wat met je tong doen. En dan soms nog 1 keer extra overslaan, zo word het al minder, als je het snapt?

[q]Jaa!, ik snap je x] Dan moet je gewoon bijvoorbeeld 1 keer overslaan met je mond dicht te doen, en dan in die tijd nog een keer wat met je tong doen. En dan soms nog 1 keer extra overslaan, zo word het al minder, als je het snapt?[/q]

hier sluit ik me volledig bij aan

nee snap het niet; overslaan?

Nou, ze zegt dat hij zei dat ze hapt
Dus eigenlijk dan; Open-dicht-open-dicht-open-dicht
Maar als je dan 1 keer niet dicht doet, maar open laat, dan is het al beter.
Snap je het nu?