zoenen.......help

help…!

ik vraag om jullie hulp…
[b]ik heb namelijk 7maanden en 5dagen precies met mijn vriendje en wij hebben samen nog nooit gezoend :hugs:

ik zelf heb al wel vaker gezoend met anderen vriendjes maar hij heeft zelf heeft nog nooit gezoend en weet ook niet hoe het moet :flushed:

wij willen heel graag zoenen samen maar we weten niet hoe we moeten beginnen want normaal als ik zoen met een jongen dan begint de jongen dus ik zou zelf ook niet weten hoe ik moet beginnen en omdat mijn vriendje dat ook niet weet kunnen we niet zoenen want we weten beide niet hoe we moeten beginnen :flushed: :bored: :cold_sweat:[/b]
pleass kan iemand mij/ons helpen?

alvast bedankt xxxxxxxxx :wink: :kissing:

Zoiets gebeurt gewoon.

Gewoon doen en niet te veel over nadenken. Meer kan ik er ook niet over zeggen, maar het komt vanzelf wel goed want er kan eigenlijk niets mis gaan

Doe het spontaan, bijvoorbeeld op het moment dat jullie naast elkaar zitten, of op het moment dat jullie een filmpje kijken, zijn naam zeggen en wanneer hij zijn hoofd naar jou draait gewoon, een zoen geven.

wat als hij er van schrik en niet weet wat hij moet doen :flushed:

moet ik het eerst aangeven of niet?

Niet aangeven, dat maakt het alleen nog ongemakkelijker.

gewoon met je hoofd dichten naar zijn hoofd gaan, waarschijnlijk gebeurt het dan gewoon

Je moet er niet om vragen of het aankondigen, je kunt het er wel met hem over hebben of het hem lekker of leuk oid lijkt, en dan gebeurt het gewoon. Als je bijv. met z’n 2en alleen bent zou je hem een kusje kunnen geven, als je dat niet durft op zijn wang, en dan reageert hij waarschijnlijk wel.

[size=1em]mensen die mij al geholpen hebben tot nu toe x
ik ga alles proberen, als jullie meer weten bijv. tips wil ik ze graag horen x

ik durf het nog niet hoe kan ik de eerste stap durven nemen :cold_sweat: :flushed: :hugs:

pleass help!!!?

Net had je hem nog betrapt zoenend met je beste vriend? Wat wil je nou?

:cold_sweat: ooh dat met dat zoenen heb ik neergezet voor mijn viendin die zit daar nu juist mee deze is wel echt voor mij en mijn vriendje sorry voor de verwarring :kissing:

Het is ook heel erg moeilijk om zelf een account te maken.

hoe beginnen jullie met zoenen?:face_with_raised_eyebrow: x :flushed:

Als je nou eerst begint met kussen, daarna gewoon overgaat op zoenen?

Ow je hebt weer met hem terwijl hij je vriend zoende enzoo oke nee ik snap het

nee die anderen had ik neergezet voor mijn bffje deze gaat over mij en mijn vriendje sorry voor de verwarring x :flushed: :cold_sweat:

Er is een algemeen zoen-topic.