zoenen en dan leuk vinden?

Ik heb vaak dat als ik (voor een avondje) met een jongen heb gezoend, en die jongen laat niks of weinig van zich horen, ik die jongen leuk ga vinden… Ik weet niet wat het is, vind het echt heel raar.

Op vakantie had ik bijvoorbeeld met een jongen gezoend, en daarna heeft hij niks meer van zich laten horen. Ik heb hem wel op facebook en daar zie ik allemaal foto’s van hem met andere meisjes en dan voel ik mezelf toch jaloers worden. Terwijl ik weet dat het toch niks kan worden want hij woont in Griekenland…

Herkent iemand dit? En wat kan ik eraan doen om jongens niet zo snel leuk te gaan vinden als ze me aandacht hebben gegeven? :stuck_out_tongue:

En nee, ik ben geen slet of iets. Ik zoen echt niet met elke jongen, in tegendeel, ik zoen juist helemaal niet zo snel. Ik heb er ook gewoon last van als ze me met uitgaan bijvoorbeeld aandacht hebben gegeven en da niks meer van zich laten horen.

Nee, ik herken het niet. Je moet gewoon niet meteen met die jongens gaan zoenen, zo zien die jongens jou ook alleen maar als zoenmateriaal. Als je echt wat met die jongens wil zou ik eerst eens gewoon een nummer uitwisselen, niet de tong. :slightly_smiling_face:

^ wat Betsey zegt klopt.
Maar eigenlijk herken ik je gevoel wel, ik voel me ook altijd een beetje teleurgesteld als een jongen niks meer van zich laat horen terwijl ze afgesproken hadden om eens wat te gaan doen samen. Maar er zijn zat jongens… en je moet niet zomaar met iedereen zoenen

Ik heb hetzelfde, soms zijn het niet eens echt mijn types maar toch vodn ik het echt jammer. ( goed nu kom ik best wel als een sletje over alsof ik zomaar met heel veel jongens zoen, maar zo was het nou ook weer niet :’) )

Hmm, ik denk dat xcarmenn het op een iets andere manier bedoelt… Maar ik kan het fout hebben.
Iedereen reageert direct op het feit dat ze misschien te snel zoent of te snel gevoelens krijgt… maar zelf kan ik dus uit haar berichtje opmaken dat ze pas gevoelens krijgt als de jongen niets van zich laat horen. Zelf herken ik dat dus, dat ik allereerst met iemand zoen zonder bijbedoelingen… gewoon leuk en geen verwachtingen… en dan later daar toch ineens anders over voelen, als hij niets meer van zich laat horen.

Ja ik heb ook wel is tijdens het uitgaan met een jonge gezoend die ik achteraf best leuk vond!
spreek hem nog steeds erg veel… tis soort van me beste vriend geworden sinds die avond… want ongeveer nu 1 jaar geleden is…
en eigenlijk vind het ik het nog steeds jammer dat het waarschijnlijk nooit echt wat gaat worden…
hij woont ongeveer 1 uur reizen van me vandaan… =(

Ja klopt, misschien had ik het iets verkeerd verwoord! Ik zoen namelijk juist helemaal niet snel met jongens! Maar vind jij dat ook niet onwijs irritant van jezelf dan? :stuck_out_tongue:

up!

Leer diegene dan eerst beter kennen en/of romantiseer de boel niet.

Ja ik weet dat je gelijk hebt, maar dat is zo moeilijk =p
Als ik iemand namelijk beter leren kennen, en hij begint mij leuk te vinden, dan krijg ik last van een soort bindingsangst en besef ik me dat hij eigenlijk helemaal niet zo leuk is.
En romantiseren… dat doe ik niet echt. Het heeft er meer mee te maken wat iemand anders hier ook al zei, ik begin gewoon wat voor iemand te voelen als hij niks meer van zich laat horen. En ik vind dat heel irritant van mezelf, en ik weet niet hoe ik eraf kom :stuck_out_tongue:

Dat is niet moeilijk, gewoon niet zoenen. En als je beseft dat iemand niet zo leuk is, dan is dat zo. Maar dat betekent niet dat je iedereen moet zoenen in de hoop dat iemand toch super leuk is en lief doet en dat het wat wordt enz. En niet lullig bedoelt maar ik denk dat je wel romantiseerd, als je ‘’ klaar bent met zoenen’’ beeld jij je in hoe het kan zijn met diegene. Verwacht niets.

Hm ja je hebt gelijk! Dankjewel :slightly_smiling_face: