Zoenblunders.

[i]er is al een topic: sexblunders daarom nu een topic met zoenblunders! n__n

Have fun. :stuck_out_tongue_winking_eye:

xx![/i]

Zelf een blunder: tandenbotsing! Niet 1 of 2x maar 3x achter elkaar :S

Denk niet dat dit een succes wordt, het seksblundertopic wordt namelijk ook gebruikt voor zoenblunders.

Hier bestaat al iets over denk ik, zelfs in liefde & boys.

M’n vriend en ik stonden ergens bij een tafeltje, voor een raam van een school.
Het was zondag dus we dachten natuurlijk dat we alleen zouden zijn… niet dus. xD
Ineens zei mn vriend; Kijk een man achter je.
Ik; Grapjas.
Hij; nee echt kijk maar…
Stond er dus een kale vent achter het raam xD

Niet met mijn vriend maar ook niet een zoen.
Maar wel een blunder bij een kusje geven.
Was eten bij de oma van mijn vriend en ik geef haar altijd 3 kusjes als we weer weggaan op de wang.
Nou dit keer kwamen we perongeluk met de mond tegen elkaar aan haha.

Toen ik ontgroend werd door m’n ex. :grimacing:
We dachten dat we alleen waren, maar toen hij
na het zoenen me optilde zag ik allemaal jongens
achter een deur kijken. xD

Ik heb wel eens verschrikkelijk de slappe lach gekregen tijdens het zoenen.
Niet echt een blunder, maar wel erg, daarna lukte het zoenen echt niet meer. Ik weet ook niet eens waarom ik de slappe lach kreeg…

hahah tandbotsing, maar dat was niet echt genant ofzo want was niet hard.

Ik weet er wel eentje met mijn ex! Of nou ja, blunder… :stuck_out_tongue:
In ieder geval, ik kwam hem dus laat maar zeggen tegen op vakantie. Superromantisch want we zaten bij een paar jongens in de stacaravan. Om half 6 ofzo gingen we daar pas weg. Ik de hele tijd met hém gepraat enzo. Krijg ik een sms’je van hem: ‘wil je nog samen naar de sterren kijken?’ Nou ja, dat wilde ik zeker wel! Dus ik meteen terugsms’en: Jaaaa! Klopte hij even later aan bij onze caravan :stuck_out_tongue:. Liepen we samen een eindje verder weg, midden in het weiland. Zegt hij: je kunt de sterren eigenlijk bijna niet zien, anticlimax (+ ik had mijn lenzen al uitgedaan -.-’).
Maar goed, ik had toen mijn tongriem nog niet laten doorknippen dus hij maakte zo’n opmerking van: ik weet wel wat leukers dan naar de sterren kijken… komt hij dichter naar me toe. Ik dacht echt zo van; o god, ik kan dus écht niet goed zoenen met die tongriem! Dus ik hem weer terugduwen. ‘Tsja… uhm… je moet wel even weten dat ik mijn tongriem nog niet heb laten doorknippen!’ Best beschamend eigenlijk :stuck_out_tongue:. Hij moest erom lachen en zei later dat het prima ging!

Oh, en nog eentje met mijn huidige crush. Mijn ex was namelijk nogal slecht gekleed en deze jongen dus echt totáál niet. Toen waren we aan het zoenen op de bank en opeens denk ik bij mezelf: zullen zijn schoenen net zo mooi zijn als de rest van zijn kleren? Dus ik abrupt stoppen met zoenen om naar zijn schoenen te kijken :stuck_out_tongue:.

Ik moest een keer heel hard lachen tijdens het zoenen, dat was met mijn ex. Toen was de mood wel een beetje weg ja :’)

haha, ik heb er ook wel eentje.

We lagen op bed, en ik had een kauwgompje. Dus op een gegeven moment ging ik op mijn rug liggen, en wil hij me een zoen geven. Halverwege het zoenen slikte het kauwgompje half door, dus ik kwam met een ruk overeind. En hij heel hard lachen :slightly_smiling_face:

We waren in een club, en toen kwam de jongen waar ik zeg maar mee ging maar de eerste keer mee zou mee gaan in 1x naar me toe en toen gaf hij me een knuffel en kus en toen kwam hij zeg maar dichterbij met zn hoofd maar ik had m’n kauwgom nog in dus ik zo ’ ho, wacht even ’ en toen spuugde ik mn kauwgom snel weg en toen moest ie lachen maar dat was echt wel schamend want dat had ie tegen zn vrienden gezegd :relieved:

Ik was alleen met mijn vriendje thuis, want mijn ouders gingen uiteten. Ik had de tv aangedaan, en hij sprong op TLC, en daar waren 2 mensen aan het zoenen. Mijn vriendje schoof dichterbij, en streelde mijn wang. Super romantisch :hugs:, maar toen we net wouden zoenen, kwamen mijn ouders thuis… :dry:

tandenbotsing omg hahaha
en ik stootte me kop super hard lol

Wat?

Ik ben ontgroend door een jongen tijdens het uitgaan (ja ik weet het, zeg maar niks…), en het ging zó ontzettend slecht dat ik terug trok en zei “zie je? Ik kan niet zoenen!” waarop hij zei “Jawel, je moet alleen wat rustiger aan doen.” Omg how embarrassing :'D Hahah achteraf kan ik er wel om lachen maar op dat moment schaamde ik me dood :stuck_out_tongue: Poging 2 met dezelfde jongen ging al een stuk beter btw.

een woord: wasmachine :grinning_face_with_smiling_eyes:

M’n crush en ik gaven elkaar laatst echt een keiharde kopstoot toen we elkaar een kus wilden geven. En neusbotsingen gebeuren regelmatig :grinning_face_with_smiling_eyes:
Volgens mij zijn we allebei een beetje onhandig.

Heb een keer gezoend met een stomdronken gast, likte hij mijn wang :hammer:

Alle zoenblunders worden ook geplaatst in het grote sexblunders topic.