zoenangst

ik ben 14 en heb nog nooit gezoend.

3 x gebeurde het bijna dat ik bijna gezoend had maar elke keer komt er iets tusssen…

bij de eerste keer kwam er een ander wijf aan en zoende hem ineens, toen zei die wle jaa is me grootste fout en hij wou mij enzo.

bij de 2e keer wou ik iemand de voor nemen wees ie me af

bij de 3e keer, stonden we en omhelsden we elkaar ik zo zeggen ja ik heb nog nooit gezoend hij zo noou maakt niet uit iedereen kan fouten maken… en ik had dus zoon vieze smaak in me mond dat ik zei nou ik heb dorst ( HARTSTIKKE DOM) maarja, hij drinken halen , ik dacht waar blijft ie nou kijkt zoon kut wijf me harstikke vals hij omhelst hem even later zoenen ze…

nu durf ik dus echt niet meer te zoenen, elke keer gebeurd er wel weer iets…
help me please, ik weet ook echt niet hoe ik moet zoenen ik word gek

dit had ik ook!
maar uiteindelijk vind je echt een leuke jongen en durf je wel te zoenen!
gewoon wachten op the right guy,
en niet zoenen om het zoenen!

oh mijn hemel.
je bent pas 14 hè?
en die jongens klinken ook alsof ze niet serieus geinteresseerd zijn in jou.
wacht gewoon af?

Grijp hem vast (evt. in houdgreep) en pak hem eens flink op zijn bek.

Of wacht totdat je een jongen vindt die jou wil zoenen, en niet zomaar met andere meisjes staat te kopkluiven zodra jij je omdraait.

Goh, zo te horen kies jij de jongens die je leuk vindt erg zorgvuldig uit, als ze telkens met andere meisjes zoenen.
Verder, je bent pas 14, maak je niet druk.

nouja het is wel zo , dat ik daarvoor met ze gepraat heb en dan klikt het wel enzo…

ik vind zo kut;(

Je bent nog maar 14, maak je niet zo druk.

Komt wel goed, gewoon afwachten :wink:
Wil je je eerste zoen trouwens zomaar aan een of andere jongen die je amper kent geven? Geloof me, daar krijg je (ooit) spijt van. Wacht gewoon op een jongen op wie je echt verliefd bent, en die jou ook echt leuk vindt, en dan komt de rest vanzelf^^

Ik ben ook 14 en heb nog nooit gezoend, zelfs nog nooit een vriendje gehad
Dus wacht gewoon af, je bent heus de enige niet. :’)

wacht maar af tot je de juiste jongen vind
als die jongen al zomaar iemand ander kust is dat zeker niet de juiste

Je bent pas 14 het komt nog wel.
En idd zoals hier ergens al stond die jongens leken idd niet geintereseerd in je.

ik zeg: zoek jongens die wel echt om je geven?

haha dat laatste van ts heb ik precies meegemaakt, alleen had ik al weleens gezoend, maar toen echt al een jaar niet meer ofzo. en hij was zoooo knap, kende hem al en nu was hij ineens vet geïnteresseerd. maar ik had zo’droge mond en ik dacht: dit kan nooit goed gaan. en toen even later stond hij met een ander te zoenen die echt meer dan een jaar zn vriendin is geweest daarna :stuck_out_tongue:

maar ontopic, ik zou sowieso niet gaan zoenen om te zoenen. heb het zelf wel gedaan en heb daar echt lang spijt van gehad… dus gewoon op een moment wat voor jou goed voelt en met een leuk iemand. ik was zelf ook pas 15 geloof ik, en zo ken er nog veel meer, dus is helemaal niet raar!

Anders maak je even gebruik van interpunctie :slightly_smiling_face: Nogal moeilijk lezen zo.
Maar idd: je bent 14! Waar maak je je druk om? :open_mouth:

Wacht gewoon af tot het een keer gebeurt.

Je bent 14. punt.

Net als de rest… Je bent 14.
Nu doen we allemaal net of dat heeel jong is enzo maar zo bedoel ik het niet, maar weet je je hebt heel je leven nog en waarom zou je je eerste zoen verpesten aan een jongen die alleen maar met je wilt zoenen omh et zoenen? Ik ben nu net een maand 17 en had mijn eerste zoen op mn 15e en daar heb ik soms ook nog wel eens spijt van, want dat is namelijk nooit iets geworden want hij vond de andere meisjes allemaal veelste interressant.
Nouja om een lang verhaal kort te maken. Wacht af en wees rustig, op ieder potje past een dekseltje.

Ik ben ook 14,
met 1 jongen gezoend… (meerdere keren)
Dat was in maart 2009,
dus ik heb ook veeeeele jongens afgewezen
puur omdat ik zoenangst heb gekregen geheh ^^

Maar OT: Komt van zelf wel.

ik zou wachten tot je een écht leuke jongen heb ontmoet, en niet zomaar willen zoenen met een jongen op een of ander feest, waar het hier op lijkt…
En je bent nog jong, jou tijd komt nog wel!