Hallo,
Ik zit met iets… of het écht een probleem is weet ik niet, daarom dat ik het aan jullie ga vragen… ik en m’n ex-vriendje zijn ongeveer 4 maanden uit elkaar en ik was op een feestje echt helemaal wasted, heel dronken enzo en ik heb tegen hem gezegt dat ik hem wil, dat ik hem wou zoenen en van al die dingen dat ik normaal nooit zou durven zeggen. En dan gisteren, ik was bij z’n thuis want ik ging slapen bij z’n zus en 's ochtends was ik in z’n kamer toen z’n zus nog sliep en ik lag op z’n bed en hij zat in zijn bureaustoel, en hij vroeg dan : ‘Hoelang blijf je nog?’ en dan zei ik dat ik bijna wegging en dan zei hij ‘Nee, blijf superlang, blijf zolang mogelijk.’ en dat vond ik nogal raar, maarja. En gisteren toen ik thuis was kreeg ik dan ineens een smsje van hem waarin hij vroeg of ik nog verliefd op hem was, nou, ik heb hem eerlijk gezegt dat ik inderdaad nog verliefd op hem ben, en toen begonnen we te smsen enzo, en dan vroeg ik : Haha, moest ik je gezoend hebben toen ik dronken was, had je dan meegedaan? & dan zei hij : ‘Ik weet het niet, maar als ik meedeed, wou ik geen relatie’ en oke ja, we begonnen verder te smsen en toen zei ik : ‘Ik ga echt nooit meer dronken zijn, tenzij ik iemand wil zoenen ofzo, hihi’ & dan zei hij : ‘Mij bijvoorbeeld… haha nee nee xd’ en dan zei ik : ‘Sowieso… ik denk dat ik dat nog wel zou doen in nuchtere toestand, haha grapje!’ & hij dan : ‘Maakt me niet uit, maar weet dan wel dat ik niets meer wil’ & dan zat hij altijd te zeggen dat hij me echt mooi vond enzo… en toen ineens waren we zoen-buddy’s ofzo, like zoenen met elkaar maar niets meer dan dat … en ik weet niet of ik het wel zou doen … ik ben verliefd op hem en ik sta met hem te zoenen , maar we hebben niets …
Kind je bent 14
Waarom is jouw ava een blaffer?
Niet doen! Echt niet.
Je gaat jezelf hiermee pijn doen.
Hij wilt geen relatie hij wilt je alleen maar om te zoenen en waarschijnlijk zit daar nog wel meer achter.
Hij geeft duidelijk aan dat hij niks meer dan dat wil.
En na een tijd ga jij daar waarschijnlijk wel naar verlangen.
Afstand! Is echt het beste.
Wie zegt dat dat mijn echte leeftijd is?
hahah, een zoenbuddy bestaat dat ook nog…
Ik denk dat dat heel pijnlijk voor je wordt… Met zoenen beantwoordt hij toch deels je gevoelens/verlangens, en ik denk dat je dan teveel gaat verwachten ervan… Ik zou het niet doen, hoewel het op het moment heel goed voelt krijg je er later echt spijt van omdat het bij zoenen blijft terwijl je meer van hem verlangt dan alleen zoenen. Ik zou het echt niet doen!
Dit is echt een raar verhaal.
Lijkt me duidelijk dat je hem aan de kant moet zetten, anders maak je jezelf alleen maar gek
Wrm zou je dit jezelf aan willen doen? Hij vindt het wel chill dat ie zomaar iemand kan zoenen zonder relatie, maar jij hebt gevoelens voor hem. Denk een beetje logisch na.
zoals INOMIESA zegt, niet doen! Neem de tijd om over je verliefdheid heen te komen en probeer bij hem uit de buurt te blijven. Hij zal waarschijnlijk uiteindelijk meer willen dan alleen zoenen en buiten een relatie kan dat echt niet. En zelfs al wil hij niet meer; gewoon niet doen, doe jezelf niet onnodig pijn. Succes!
Niet doen!! Je moet hem juist gaan vergeten, hij geeft je een paar keer achter elkaar aan dat hij geen relatie of iets met jou wilt… Jij geeft aan hem nog heel leuk te vinden… Dit gaat jou alleen maar een gebroken hart en een hoop ruzie/ onzekerheid opleveren! Doe jezelf dat alsjeblieft niet aan.
Niet doen als je gevoelens voor m hebt, simpel toch.
Haha, een zoen-buddy :’)
Dit is wel moeilijk te weerstaan als je verliefd op hem bent. Maar geloof me je kunt nog beter niets hebben dan dit waar je echt niet gelukkig van wordt.
Als je niets nuttigs te zeggen heb, reageer dan niet. Misschien is het voor haar wel iets serieus.
Zoen buddy? Serieus? AHAHAHGAGAH
Met deze reactie help je haar ook niet.
Deze moest even :")
what the fuck did i just read
http://www.wordans.us/wordansfiles/images/2011/12/23/114174/114174_340.jpg?1324694777
maaar luister maar naar de andere comments enzow