Zoektocht?

Hoi meiden!

Oke ik weet dat ik hopeloos en dom ben maar hier het verhaal

Een vriendin en ik zaten bij de mac, mijn droooomjongen kwam binnenwandelen [qua uiterlijk dan]
Nou hij ging zich zitten met z’n vriend, begon die ons hele tijd aan te kijken
dus m’n vriendin roept: wat kijk je?
Zegt die jongen wat ik zo leuk vond: ja maar ik kijk niet naar jou! vervolgens Keek die mij aan en lachte die.
Nou ik smooooolt vanbinnen

Toen had ie met bluetooth nog iets geprobeert te doen wat niet ging omdat hij een bb heeft en ik niet -.-

Zegt m’n vriendin: kom we gaan naar ze toe
Ik zei nee omdat ik op dat moment niet durfde
Zij nog paar keer gevraagt, toen durfde ik nog steeds niet.
Ff later staan ze op, en ze moesten langs ons lopen. dus zegt die jongen tegen mij: hojje he!
Nou ik helemaal rood: uhm ja doei!
En toen paar seconden later viel me in dat ik dus écht z’n naam of nummer wou weten, en toen vond ik hem nergens meer

Ik had die jongen echt nog nooit eerder gezien, maar hij verstond ons accent wel dus hij woont waarschijnlijk niet heel ver weg.
Maar ik had dus een vraag: iemand een truc om toch achter z’n naam te komen?

Pff ik ben nu echt kwaad op mezelf haha
Alvast bedankt!

eet je vol bij de mac voortaan :’)

als het meant to be is tussen jullie kom je m vanzelf wel nog een keer tegen :slightly_smiling_face:

ja dat dacht ik eerst ook, maar ik heb hem vantevoren echt nog nooit gezien enzo, dus daarom betwijfel ik het heel erg

^Als je daar in gelooft iig :’).

haha, hij ging weg.
niet ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

gewoon vaak naar de mac gaan en hopen dat die daar ook vaker komt haha.

hahaha dalijk word ik helemaal dik van mac eten, ziet ie me niet meer staan haha

maar ik ga het proberen, op goede hoop!

Misschien kun je hier een oproep doen ;p
omschrijven hoe die eruit ziet, in welke mac het was?

Waarom zegt jouw vriendin: Wat kijk je? Vind ik altijd echt een domme opmerking, maar sorry dat was offtopic.

Ik zou gokken op wat hierboven wat gezegd, als het zo moet zijn kom je hem weer tegen. En voortaan direct stap zetten he, niet afwachten.

ja dat niet afwachten heb ik nu wel geleerd haha

en m’n vriendin zei het niet op de arrogante manier, maar meer op de wat lacherige manier, op de manier waarop je zeg maar een gesprek kan beginnen

haha oke die uitleg klinkt heel wazig, maar ik denk dat je snapt wat ik bedoel?

hihi zou het helpen?

Ooh, dat heb ik ook gehad vandaag!!! ik zag hem in de supermarkt, en OMG hij heeft een super mooie auto :grinning:!!! Hij is zo lief en knap, lijkt me. maar ik was gewoon een lachbui. dus ik kon niet naar hem kijken omdat ik de hele tijd moest lachen. veel succes met jouw zoektocht. ik ga denk ik ook maar is vaker naar die supermarkt :ok_woman:

zoeken op hyves haha! Dat gaat alleen wat makkelijker als je z’n naam weet, of z’n leeftijd of waar die vandaan komt haha XD

nou welke mac was het ;p ?
denk niet dat het helpt maar toch ghehe.

haha de mac in Echt [ja, dat is een plaats ;P]

en dat zoeken op hyves, tsja… ik weet alleen wat voor auto z’n vriend heeft :’)

met zulke dingen kom je al wat verder
zet alle dingen op een rij;

hij was in de mac in echt
en z’n vriend heeft de volgende auto: …
hij ziet er zo uit: …

Wist je zijn voornaam? (volgens mij niet… )
Maar anders kun je op facebook zoeken :slightly_smiling_face:

nee z’n voornaam weet ik ook niet.

en met dat rijtje, dan weet ik nog niet hoe die heet? :stuck_out_tongue_winking_eye:
want mijn rijtje word dan:

mac Echt
z’n vriend heeft een rode Toyota Aygo
z’n uiterlijk: iets bruiner, maar volgens mij gewoon nederlands, lichte groen-blauwe ogen, slag in z’n donkerbruine haar
telefoon: Blackberry nogiets

dus dan weet ik in principe nog niets?