Zoekt titel van een film!

Hoi mensen,
ik heb ooit eens een film gezien. (voor de helft)
Ik wil graag de film opnieuw zien, door de downloaden of te huren… stel het verhaal komt je bekent voor geef de titel van de film dan ajb.

uitleg film:
het is een waargebeurd verhaal (geloof ik), het gaat over een meisje van ongeveer 10/12 ofzo die in een familie woont, in een heel goedkoop huis…
haar moeder is verslaafd aan drugs. ze moest naar een pleeggezin geloof ik… en had iets van boeken ooit gevonden in de prullenbak of ooit gekregen… ze had ook een vader, maar die gaf niet zo veel om der… ohja! haar moeder kocht drugs van haar geld enzo… en die werd toen geloof ik opgepakt. ze had dacht ik ook nog broertjes of zusjes… maar dat weet ik niet meer zeker… ze had ook niet veel vrienden op school, want iedereen vond haar stinken en raar en lelijk… maar ze kreeg wel 1 beste vriendin waarmee ze op school ook ging stoeien in de modder. uh wat weet ik nog meer? ik kan me nog iets herinderen dat ze ergens buiten op de grond met dat vriendinnetje zat voor een winkel ofzo iets… meer weet ik niet meer…

komt het jou bekent voor reageer naar gewoon… ik google later dan wel weer om te kijken of je gelijk hebt. =)

dankje xx