Zoekt: Makeuplotion, niet te duur aub

Oké mijn vraag was dus, wat hebben jullie als makeuplotion om je makeup te verwijderen / gezicht schoon te maken… Of weet je toevallig een goeie…
Ik heb nu makeuplotion van Dr. van der Hoog, geweldig spul, maar is iets van 6 euro nog wat en ik wil eigenlijk iets wat maar 3 a 4 euro kost…
Geen Hema zooi, want ik heb dat al lange tijd geprobeerd, maar ik had er een allergische reactie op…

Voor mensen die wat makkelijk er geld uit kunnen geven raad ik wel weer aan de spullen van Dr. van de Hoog te gebruiken als je eventueel zelfs ook hiermee zit, prettig spul, helaas voor mij soms een beetje nog te duur! ^^

ik zou bij Dr. van der Hoog blijven. Ik gebruik m ook. Goed spul en ook goed voor je ogen ipv sommig ander spul.
Het is dan wel 6 euro, maar ik doe met zo’n flesje precies een jaar (eigenlijk langer, maar dan is hij voorbij houdbaarheidsdatum na opening), en met zo’n flesje van twee euro van het kruidvat huismerk doe ik 2 maanden max.
Het is dus maar net hoe je “duur” bekijkt.

Is deze niet wat voor jou?
:

http://i822.photobucket.com/albums/zz146/veracamilla/Kruidvat_reiningingsmelk_sensitive02.jpg

http://veracamilla.nl/201…tra-sensitive/#more-27636

Vera is er wel positief over (:

Je doet een jaar met 1 zo’n flesje, bedoel je? :open_mouth:
Nouja, ik heb een slecht inkomen qua geld, woon ook nog eens op mezelf,
en daarom wil ik ook sommige dingen wat minder duur maken…
Ik vindt zelf 6 euro niet duur maar omdat ik krap zit mag de prijs wel lager, vandaar :stuck_out_tongue:

Ik heb kruidvatpads om alleen mijn ogen schoon te maken.
Als ik in de winter foundation draag dan haal ik dat eraf met lotiondoekjes van de action of kruidvat ligt eraan.
Om mijn huid daadwerkelijk te reinigen gebruik ik Dr. van der Hoog Clearskinlijn. Facewash, tonic, dag/nachtcreme. Ik zweer erbij!

Ziet er goed uit, hoe duur is ie?
Ik kan morgen wel even een checkje doen bij de kruidvat :grin:

Geen idee, maar hij is van kruitvat huismerk dus zal wel rond 2/3 euro zijn (:

Jup, ik heb ook alleen maar mascara op meestal, dus een klein drupje van dat spul is genoeg per dag. Het werkt heel goed, dus zoveel heb je niet nodig, terwijl ik van makeupremover van het kruidvat altijd best veel nodig had om het er af te krijgen.

Ik schrijf nu zelfs met een merkstift onderop het flesje wat de datum is dat ik hem open heb gemaakt, omdat ik anders steeds voorbij de houdbaarheidsdatum van een jaar ga. Heb op die datum, een jaar later, steeds zelfs nog een beetje over.

Gewoon eentje van de kruidvat nemen. Ik gebruik die ook altijd en ze werken prima (:

Ik zou hier niet te veel mee experimenteren! Zeker als je zegt dat je een allergische reactie had op die van de HEMA. Ik gebruikte eerst langere tijd die van L´oreal maar precies ook om kosten te besparen (woon ook op kamers) kocht ik de reinigingstonic van de HEMA en oooh; wat heb ik daar spijt van gehad. Mn huid werd er heeeleemaal puistig van (terwijl ik nooit puistjes heb). Toen besloot ik die van Garnier te kopen (ik dacht ja dat zal wel goed zijn tegen puistjes) maar ook daar reageerde mn huid niet goed op.
Heb nu toch weer mn oude tonic + n reinigingsmelk van L´oreal gekocht (2e product gratis vorige week bij de Etos) voor de gevoelige huid, en hopelijk kalmeert mn huid nu een beetje. Merk wel dat het al iets beter is na pas een paar dagen gebruik.
Uiteindelijk heb ik alleen maar meer geld uitgegeven (terwijl ik juist wilde besparen) en zit ik met een lelijke huid haha :stuck_out_tongue: Dus zou vooral niet zomaar iets kopen! Want wat voor de een goed werkt hoeft voor n ander helemaal niet te werken…

Oja voor mn ogen apart gebruik ik trouwens altijd Nivea remover voor waterproof makeup. Maar ik geloof dat je het specifiek over lotion voor heel je huid had…

NEEM NIET DE BLAUWE KRUIDVAT DIE BRAND JE OGEN DERUIT o_O

Ik heb die ook en als je een gevoelige huid hebt is hij ideaal. Je kunt hem alleen niet echt gebruiken voor je ogen, daar gebruik ik gewoon altijd eye-make up remover 2phase van de kruidvat voor.

Verder hebben ze op dit moment bij de Action reinigingsmelk van Garnier voor de gevoelige huid voor ¤1,89.

De reinigingsmelk van de Etos ben ik ook tevreden over:

http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media//000710100/000/000710142_001_visual_drogegevoeligehuid.jpg

En kijk eens hier: http://www.cosmopinie.nl/category/reiniging.html

Maar dit is toch wel de ultime budgettip:
http://www.livelifegorgeo…g-havermout-als-cleanser/

Je gezicht schoonmaken met havermout, bekijk dat filmpje maar eens! Volgens mij is het ook nog eens enorm goed voor je huid :astonished: ik wil dat wel eens proberen :slightly_smiling_face:

Ik krijg ook snel allergische reacties, en ook die van de eigen merk van etos en kruidvat enzo.

Waar ik geen allergische reactie op heb gehad tot nu toe (na 2 maanden gebruik) is er 1 van essence, die verkopen ze bij ons bij de trekpleister. Hij is heel fijn. Ik kan sowieso ook alleen tegen lotion en niet tegen van die olie ofzo.
En ik gebruik die ook gewoon voor mijn ogen en dat werkt ook prima, en ik he hele gevoelige ogen :slightly_smiling_face:

Action!

Voor wie dit nog eens leest, ik heb die Ultra Sensitive gehaald die 2 in 1, en hij is wel prettig maar toch rond de ogen brand die wel een beetje… normaal?
En we hebben sinds vorige week donderdag ook de Action hier, maar omdat ie dus een week open is, is het nog superdruk dus ik ben er nog maar 1x geweest haha ^^

Action zou ik niet heen gaan daar hebben ze leuke goedkope spulletjes maar als jij echt iets zoekt wat niet brandt rond je ogen zou ik het niet daar halen. Als kruidvat al brandt is dat bij action helemaal!

Wat voor makeup wil je verwijderen?

Ik heb van die doekjes voor foundation en bende, gewoon wat op de huid zit… Kosten overal weinig… En voor mijn oogmakeuk heb ik makeup remover op oliebasis. eerder had ik die van l’oreal, bijna 7 euro, Toen kruidvat merk, bijna zelfde flesje, 2 euro, werkt precies zo goed. En bij action heb je een flesje makeup remover olie, doorzichtig flesje met kleurloos doorzichtig spul. 1 euro nog wat… Werkt goed, gewoon op wattenschijfje doen. En super goedkoop.

Die kruidvat en action branden bij mij niet trouwens.