Zoekt clip in extensions omgeving alkmaar

hallo,

ik verwijder dit topic gelijk als ik antwoord heb gehad want in het ik zoek topic word niet gereageerd.

ik zoek clip in extensions van 100%human hair het liefst balmain wat te koop is in omgeving Alkmaar en niet al te duur…

ik heb al gezocht op internet maar ik kan niet echt iets vinden het mag ook in Amsterdam zijn ofzo dat is nog wel te doen…

als iemand ervaring heb met internet bestellen en dat allemaal goed is gegaan wil ik het op zich ook wel proberen maar ik zit dan erg met de kleur enzo…

ik hoop dat iemand kan helpen!

Je moet maar ff langs Kappen now By Joice (ja i know “kappen now” lol)

Maar dat is 2 minuten lopen vanaf het station in Alkmaar, en ze is pokke goed, ik ga altijd naar alkmaar al moet ik iets met mn haar doen en ze verkoopt ook Balmain!! Maar ze is echt heulll goed, zelfs die ene Denise van Hollands next topmodel komt bij haar (:

heeft zei ook clip ins dan?en hoe duur is dat dan ongeveer?

http://www.pauls-hair-world.co.uk/

hier heb ik ze vandaan, en ze zijn goed. :slightly_smiling_face:

dankje wil ze wel het liefst uit nederland zelf ook omdat je hier weer douane kosten enzo boven op krijg en als ze niet goed zijn moet je weer alles betalen!

Up…

ik moet ze binnekort hebben!:slight_smile:

Niemand een goede online site in nederland of een winkel of groothandel in omgeving alkmaar amsterdam?

het mag ook een andere goed merk zijn van 100% human hair.
als het maar goed is!:stuck_out_tongue:

Up

jullie mogen best uppen!hoe eerder ik hem verwijder:O

UP

Geen idee… UPje

dankje voor je up!

iemand wel is besteld bij www.alleenhaar.nl
is dat goed haar?want het is niet zo duur 60 euro ofzo!

up

Gewoon een kapper. :3

ja maar een kapper is ontzettend duur je kan het veel goed koper krijgen alleen nog geen idee waar:P
in die tokos zitten er geen clips aan en ze zelf aannaaien kan ik niet helaas

Up

up