Zoeken

Hee ik weet niet wat ik moet doen kunnen jullie me helpen? Ik heb anderhalf jaar geleden een jongen ontmoet en hij zat bij mij op school hij was heel erg aardig tegen me en tegen andere meisjes niet. We hadden het heel leuk samen, maar ik had toen al een vriend. Na 2 week ziek zijn geweest heb ik hem niet meer op school gezien, ik heb een vriend zijn nummer gevraagd maar die wou hem net geven. Na anderhalf jaar heb ik zijn mobiele nummer niet, ik weet wel waar hij woont en hij heeft geen hyves en of facebook. Wat moet ik doen om met hem in contact te komen?

Ik heb zijn huisnummer wel, maar hij weet vast niet meer wie ik ben en vindt het raar om op te bellen

ga naar hem toe?
bel hem op?
dwing je vriend zijn nummer te geven??

Ik heb die vriend al een paar keer gezegd dat ik hem geld zou geven, maar volgens mij heef hij het nummer niet meer. Wat moet ik zeggen dan als ik hem opbel? Ik heb het adres stiekem gekregen van school toen.

als jullie zo goed met elkaar op konden schieten, weet ik zeker dat hij nog wel weet wie je bent. :wink: just go

Kom je hem niet tegen in het uitgaansleven?
Anders toch opzoeken, keertje langs fietsen.

Stuur hem een brief met je nummer in! (:

Ik ga volgende week gewoon heen :slightly_smiling_face: maar is het niet raar dat ik zijn adress weet? want die heeft hij me niet gegeven. Nee hij gaat niet uit en is onvindt baar op google :p. Langsfietsen gaat niet hij woont 30 km vandaan ofzo :stuck_out_tongue: ik weet wel dat hij in hetzelfde dorp woont als me opa :slightly_smiling_face:

@Kaboosh das een goed idee :stuck_out_tongue: dan zal hij vast wel op reageren

maar kan je ook een brief sturen als je de postcode niet weet ?

als je zijn adres weet kan je ook achter zijn postcode komen.
hier kan je postcode opzoeken. :slightly_smiling_face:

Weet iemand ook wat ik erin moet zetten? ben daar zo slecht in :flushed:

up. Ik ga hem vandaag versturen :slightly_smiling_face:

‘Hee ik moest laatst even aan je denken, en ik vind het jammer dat ik geen contact meer met je heb! Ik heb je telefoonnummer niet maar iemand heeft me je adres gegeven, dit is m’n telefoonnummer: …
Laat maar wat van je horen als je zin hebt om eens wat gezelligs te doen! :’)
Xx (naam)’

Zoiets zou ik doen, vooral een beetje achteloos anders kom je misschien te stalkerig over haha.

Ik hoop voor je dat je antwoord van hem krijgt =).

Zoiets ja (: Laat ons ook weten hoe het afloopt!

Ja ik heb hem net geschreven en doe hem ove een anderhalf uur op de post :slightly_smiling_face: ik zal jullie laten weten hoe het afloopt als ik na het weekend niks heb gehoord heeft hij niks te zeggen :frowning_face: Wish me luck :slightly_smiling_face: xx en bedankt voor de hulp meiden :grinning:

Good luck! En laat ons weten hoe het afloopt :slightly_smiling_face:

Good luck!! Spannend! Best romantisch zn brief :grinning:

Ze hebben vandaag, de brief opgestuurd, ben benieuwd waneer hij aankomt. En of ik wel een bericht terug krijg :slightly_smiling_face: xx