zoeken van sponsors etc. voor studiereis

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje aan jullie allemaal. Ik ben 16, zit in 5VWO en ben door mijn afdelingsleider op school genomineerd voor een speciale studiereis, genaamd Global Young Leaders Conference. (zie: www.cylc.org/gylc) Het is een uniek enzo, 3 scholen in NL mogen leerlingen nomineren (ik zit op 't Atrium in Amersfoort), het is voor talentvolle leerlingen over de hele wereld blablabla. Het is in China of the USA, ik heb voor China gekozen want dat lijkt me keigaaaaf. Sowieso lijkt die reis me heel gaaf dus ik wil heel graag, MAAR het kost 3000 euro. En ik ben op zoek naar sponsors en fondsen en bedrijven die mij geld willen geven, maar ik vind het moeilijk om te beginnen, welke bedrijven moet je hebben, welke afdeling, wat voor soort bedrijf…

Mijn vraag aan jullie:
Wie heeft er ervaring met het zoeken van sponsors voor een studiereis (nog op de middelbare school! alles wat ik op internet vind is voor de universiteit…), wie weet naar wat voor bedrijven ik het moet sturen, wie heeft tips? Rijke pappies zijn ook welkom!

Liefs

• rondvragen in je familie
  • de winkels in je buurt afgaan
  • je ouders hun bedrijf

ik zou ook folders maken met de hele info,
zodat de mensen weten dat dit serieus bedoeld is en niet een of ander projectje om zo maar even snel geld te verdienen.

Stel dat ook allemaal niet uit, maar begin nu met geld in te zamelen, anders kom je er nooit.

up

up