Zoeken op leeftijd en woonplaats.

Haai!

Ik heb met carnaval iemand ontmoet, maar ik weet alleen zijn leeftijd en woonplaats. Dus ik vroeg me af of iemand een manier weet waarop je met die gegevens iemand kunt zoeken? Bij facebook kun je geen leeftijd in stellen(nog niet achter gekomen tenminste), en bij wieowie vragen ze om een naam. Maar die weet ik dus niet. (Vreemd inderdaad, dat ik dat niet weet).

Dus heeft iemand enig idee om zo iemand te vinden? :slight_smile:

ik heb dat ook een keer geprobeerd, heb die jongen nooit gevonden (is ook al weer 3 jaar geleden) maar geen idee dus.
wens je succes :slightly_smiling_face: !

Op hyves kan dit wel, maar ja, bijna niemand heeft nog hyves! Je kan wel alleen zoeken op iemands leeftijd als hij ouder dan 16 is geloof ik om de pedo’s tegen te houden.

Misschien eerst op Hyves proberen? En als je 'm dan hebt op Facebook toevoegen?

Hyves kan wel, maar hij is 29, dus ik verwacht eigenlijk niet dat hij hyves heeft.

Dan wordt het inderdaad erg moeilijk. Is zijn woonplaats groot, anders iedereen op gaan zoeken op hyves en facebook. Oké grapje, dat is onmogelijk ;’)

Maar proberen kan altijd, misschien heeft hij wel hyves ;’)

Bij facebook kun je op hometown en current location zoeken (:

Ja, ik denk persoonlijk ook dat het mission impossible is, maar wie niet waagt wie niet wint. Ja de plek waar hij woont is groot, dus dat ik ook beetje tijdrovend.