zoeken 2 kamers

Heey!

Komend jaar willen een vriendin en ik samen op kamers in utrecht. We willen dus samen in een huis. Ik heb alleen geen idee waar ik moet beginnen met het zoeken van 2 kamers die vrijkomen in één huis. Heeft iemand tips? :slightly_smiling_face:

Dankje!

tip 1: http://forum.girlscene.nl…en/list_messages/146997/6

en je kan bij kamernet ofzo gewoon voor 2 personen invullen, misschien dat er dan wat uit komt?

Werkt niet…

welke werkt niet?

en anders kan je ook gewoon op appartementen kijken? dat je daar met z’n tweetjes gaat zitten.

Hier hoef je niet per se een apart topic voor aan te maken. Neem inderdaad eens een kijkje in het topic wat demure gaf, en er is ook nog een algemeen op-kamers topic.

Dan moet je waarschijnlijk héél veel geluk hebben, hadden ik en mijn vriendin gelukkig wel, dat er 2 kamers in 1 huis beschikbaar waren. Anders moet je gewoon op zoek naar ieder een eigen kamer, of één iemand in een huis gaan zitten waar er vooruitzicht is op iemand die binnenkort vertrekt zodat je vriendin daar later in kan gaan zitten.

Kleine kans dat er in een studentenhuis tegelijkertijd twee kamer vrij komen. Daarnaast is hier een algemeen topic over.

dit ja :slightly_smiling_face:

Ja, er is een algemeen topic over 1 kamer zoeken, maar ik zoek er dus 2 in 1 huis. net iets anders dus.