Zoek: Prinsesjes vallen nu eenmaal op kikkers

Hoihoi,

Ik ben op zoek naar een verhaal: Prinsesjes vallen nu eenmaal op kikkers… dacht ik me goed te herinneren.

Het is toen geschreven door avery op het forum (als ik me goed herinner) vgm is haar gebruikersnaam inmiddels anders?

Ik ben het al een hele tijd aan het zoeken en ik kan het nergens vinden.
Ik vond het toen zooo leuk om te lezen en ineens was het verdwenen en kon ik dus niet meer verder lezen… erg jammer!

Heeft iemand van jullie het gelezen en/of weet waar ik het kan vinden??

alvast bedankt!!! :slightly_smiling_face:

je kunt zoeken in het afgemaakte-verhalen topic? Staat helemaal bovenaan bij de sticky topics.

nee helaas…

Jaaa daar had ik al in gekeken en toen vond ik ook alleen 4 prinsessen en 1 kikker. Maar het verhaal is geschreven toen er nog een oudere girlscene was.

baal echt dat ik het verhaal niet kan vinden

Ah, jammer!

Er zijn heel veel topics verdwenen… of ja, ik kan er een paar van mij ook niet meer vinden.

http://unexmademoiselle.blogspot.nl/2010/07/prinsesjes-vallen-nou-eenmaal-voor.html?m=1

Het topic bestaat dus niet meer…

er zijn wat verzoeken geweest om verhalen te verwijderen ivm publicatie, weet niet of zij erbij zat, maar dat zou het dus kunnen zijn geweest :slightly_smiling_face:

ahhh balen!! wilde het graag voor de vakantie om te lezen :frowning_face::frowning_face: