Zoek je kinderprogramma

Ik weet niet of hier al een topic voor is maar ik kon het in ieder geval niet vinden :slightly_smiling_face:
Ik zoek een programma wat ik vroeger altijd keek.
Het was een programma waarin een groepje baby’ s soms werden samengebracht bij 1 van die baby’ s thuis en dan was er een blond gemeen meisje dat op ze ging passen. Dan gingen de baby’ s ‘avonturen’ beleven.

Later werd er ook een programma gemaakt dat al deze kinderen ouder waren. Ik herinner me iets van een extra lange aflevering. Ze gingen op kamp en daar was wat aan de hand (er was een soort griezelverhaal daar gebeurt) en een gids had opeens op het laatst rode ogen en toen was hij dus de jongen van het spookverhaal. zoiets was het volgens mij :slightly_smiling_face: niet echt duidelijk maarja dat is alles wat ik nog weet.

Iemand?

rugrats en all grown up

bedoel je rugrats? :slightly_smiling_face:

Jaaa bedankt voor de supersnelle reactie :slightly_smiling_face:

Wauw dat is echt een geweldig programma! :stuck_out_tongue:

Ik dacht aan dinobabies :'D geen idee waarom lol.

Haha ja dat programma was echt leuk (rugrats) ik vond het intro muziekje vroeger heel leuk geloof ik xD

ik zag vroeger altijd een programma, met 2 tweeling zusjes. die leken heel erg op elkaar. ik weet niet meer hoe het heet maar weet nog wel dat 1 van de 2 boos was en daarom de vlechten van de ander er af knipte. haha weet iemand hoe dit heet?