zoek een liefdes gedichtje btw wel zelf verzonnen

`Hee hooi, ik zoek een gedichtje naja niet heel kort geen versje dus, over liefde wel zelf verzonnen.
want ik moet een schoolopdracht doen en ja hoor dat geven ze altijd, wanneer ik niet verliefd ben.
maar ik heb het echt nodig en nee ik ga het niet op andere sites zeggen echt dat beloof ik alleen ik meot het woensdag inleveren:(
en ik heb het echt nodig

ZELF verzonne graag

alvast bedankt meiden.(K)

Zo moeilijk is dat toch niet, ga er gewoon even voor zitten.
Beter dan dat je een eigen verzonnen gedichtje van iemand anders vraagt, en deze inlevert alsof je 'm zelf gemaakt hebt.

Ik ben ook niet verliefd. En ookal was ik het wel dan zou ik er nog geen gedicht over kunnen maken :]

jawel nu wel
hij was mijn inspiratie ik was goed.
maar nu hij weg is neehe. het lukt niet.

je wilt dat een van de crea bea’s onder ons jouw ‘schoolwerk/gedicht’ maken?
lekker makkelijk ben je dan. En zo moeilijk is niet en een gedicht hoef niet te rijmen dus lijkt me niet heel moeilijk… Gewoon ff ervoor zitten en haal je inspiratie anders van een romantische film/boek, je hoef het zelf niet hebben meegemaakt. Ik zal dat gewoon doen. Succes!

‘Rozen zijn rood,
viooltjes zijn blauw.
Ik ga echt geen gedichtje verzinnen,
FOCK jou.’

Zelf verzonnen… Maar dat moeten wij voor je doen? Dacht het niet hè (:

x’D
Maargoed, ga lekker zelf aan het werk, lui ding.

Doe het zelf.

Ik heb wel wat anders te doen dan een gedichtje verzinnen voor iemand die te lui is voor haar huiswerk.

Maar om je op weg te helpen; maak een wolkje met liefde erin en schrijf daar omheen alles wat er mee te maken heeft. Dan verzin je zelf wel allerlei onzin.

Ik vind dit triest.

jezus als jullie zo erg tegen dit onderwerp zijn waarom reageren jullie dan? Ze vraagt alleen maar om hulp niet om afgekraakt te worden. Get a life!

Uhh… Dit is een dag geleden. En ik lees altijd wat er gezegd was in dit topic, door even mn muis op de titel te houden.

@Sleipnir, what’s your point :stuck_out_tongue:?

Hahaha,
maak gewoon een elfje…
We maken jouw huiswerk niet…

En, als je niet verliefd ben, maak je er toch een over een gebroken hart ofzo…

Ik vind het ook maar een beetje sneu dat je hier iemand vraagt om jou huiswerk te maken, maargoed. Je kunt ook op internet liefdesgedichten lezen en vervolgens je inspiratie daaruit halen en dan bedoel ik niet klakkeloos alles overnemen he. Daarnaast kun je ook denken aan hoe je je voelde en wat je dacht toen je wel nog verliefd was. En trouwens, een liefdesgedicht gaat toch niet persé over een jongen waar je verliefd op bent? Het kan net zo goed over familie gaan.

Dat je op iets reageert van een dag geleden, wat eigenlijk maar een paar minuten geduurd heeft. Voorderest bedoelde ik met dat laatste, wáárom ik op het topic reageer.

[i]Ahaaa, zo :grinning:
Dan snap ik het :wink:
Maar ik vond het gewoon zielig voor dat meisje
en dan denk ik, als je het er niet meer eens staat wat er in dit topic gebeurt,
ga dan niet reageren ipv dat meisje helemaal naar beneden halen

Niet persoonlijk bedoelt op jou hoor![/i]