Zo vreselijk wit.

Hoi,

Ik heb echt een enorm witte huid(met roodbruin haar en sproeten), en zomers doe ik er alles aan om bruin te worden, maar het lukt niet. En die zelfbruinercrême ben ik ook helemaal zat…

Ben deze zomer ook amper wezen zwemmen, want ik viel zo op en kreeg er soms ook stomme opmerkingen over.
Ik denk dat ik me met een kleurtje net iets lekkerder in mn vel zou voelen.

Dus hebben jullie tips voor een kleurtje, en is zonnebanken nu echt zo slecht als je het bijv. om de 2 weken doet ?

Alvast bedankt !
X

Ja, zonnebank is slecht.

In zou niet zo vaak onder de zonnebank gaan, en daarbij, ik ben ook rossig en heb ook een hele lichte huidskleur… Ik ben er wel trots op :grin:

de zonnebank is net zo slecht als de zon

Ja, al helemaal als je om de 2 weken gaat! 10 keer per jaar is maximum, volgens mij.

Ik ben ook erg bleek, ik word namelijk bijna niet bruin. Daarom ga ik in de winter een paar keer onder de zonnebank (:

Ik heb een heel erg lichte/witte huidskleur. Mensen denken altijd dat ik ziek ben >.<
Ik heb ook heel erg donkerbruin en veel haar. Daardoor lijk ik nóg witter. Ik vind het wel mooi n.n

Ik ben ook erg wit en mensen denken bij mij ook vaak dat ik ziek ben.
Vorige winter ging ik eens in de paar weken onder zonnebank.
Dit jaar ga ik niet meer onder de zonnebank omdat ik veel te bang ben om kanker te krijgen.
Dus accepteer jezelf! En desnoods gebruik je iets meer make-up (oogschaduw, mascara) om de aandacht van je gezicht af te leiden.

Kan me voorstellen dat je wel eens een kleurtje wilt, maar met zonnebanken word je huid er later alleen maar lelijker van!
Andere chemische troep geeft ook vaak een nep en oranjig effect…

Ik hoor om me heen wel vaker dat mensen een witte huid juist mooi vinden!
Zelf vind ik dat ook, ik ken een meisje met heeel witblond haar en een heeel witte huid. Zij is er juist trots op en draagt kleren die haar huidskleur juist mooi doen uitkomen… Dus tis maar hoe je ertegenaan kijkt =)