Zo vreselijk wit.

Hoi,

Ik heb echt een enorm witte huid(met roodbruin haar en sproeten), en zomers doe ik er alles aan om bruin te worden, maar het lukt niet. En die zelfbruinercrême ben ik ook helemaal zat…

Ben deze zomer ook amper wezen zwemmen, want ik viel zo op en kreeg er soms ook stomme opmerkingen over.
Ik denk dat ik me met een kleurtje net iets lekkerder in mn vel zou voelen.

Dus hebben jullie tips voor een kleurtje, en is zonnebanken nu echt zo slecht als je het bijv. om de 2 weken doet ?

Alvast bedankt !
X

Ja, zonnebank is slecht.

In zou niet zo vaak onder de zonnebank gaan, en daarbij, ik ben ook rossig en heb ook een hele lichte huidskleur… Ik ben er wel trots op :grin:

de zonnebank is net zo slecht als de zon

Ja, al helemaal als je om de 2 weken gaat! 10 keer per jaar is maximum, volgens mij.

Ik ben ook erg bleek, ik word namelijk bijna niet bruin. Daarom ga ik in de winter een paar keer onder de zonnebank (:

Ik heb een heel erg lichte/witte huidskleur. Mensen denken altijd dat ik ziek ben >.<
Ik heb ook heel erg donkerbruin en veel haar. Daardoor lijk ik nóg witter. Ik vind het wel mooi n.n

Ik ben ook erg wit en mensen denken bij mij ook vaak dat ik ziek ben.
Vorige winter ging ik eens in de paar weken onder zonnebank.
Dit jaar ga ik niet meer onder de zonnebank omdat ik veel te bang ben om kanker te krijgen.
Dus accepteer jezelf! En desnoods gebruik je iets meer make-up (oogschaduw, mascara) om de aandacht van je gezicht af te leiden.

Kan me voorstellen dat je wel eens een kleurtje wilt, maar met zonnebanken word je huid er later alleen maar lelijker van!
Andere chemische troep geeft ook vaak een nep en oranjig effect…

Ik hoor om me heen wel vaker dat mensen een witte huid juist mooi vinden!
Zelf vind ik dat ook, ik ken een meisje met heeel witblond haar en een heeel witte huid. Zij is er juist trots op en draagt kleren die haar huidskleur juist mooi doen uitkomen… Dus tis maar hoe je ertegenaan kijkt =)

Ik heb er ook heel erg last van. Maarja. Het hoort bij mij en ik heb zoiets van, ja jammer dan.

Je zou wel Bronzer kunnen gebruiken voor je gezicht. :slightly_smiling_face:

Ik snap het, ik ben ook heel wit van mezelf. Ik ga in de herfst/winter zo eens in de maand naar de zonnebank. Dat ik gewoon een beetje een kleurtje heb, niet zo nep.

zonnebank is niet slecht als je het met mate doet.

hah, be proud to be a ginger! Mijn vriendin heeft ook rood haar en sproetjes en dat is echt zo’n mooi meisje! Maakt niet uit dat je wit bent, je moet gewoon geen kleuren aandoen die je ziek laten lijken.
Uhm… donkergroen staat haar goed, jou misschien ook?:slightly_smiling_face:

@TETRISADDICT Donkergroen staat elk groenharig meisje/jongen goed. Ik zelf draag ook veel donkergroen. :grin:

Ontopic: Ik werd eerst ook télkens uitgelachen of gepest met mijn bleke huid en rode haar. Ik heb nu geleerd van mezelf dat het mooi is! En dat je trots mag zijn op jezelf, want bijna niemand heeft nog rood haar (:

ik ben ook heeeel bleek in de winter maar heb lichtblond haar en geen sproeten… persoonlijk weet ik dat zonnebank echt niet goed is en zeker niet voor hele lichte huidjes want dan is je huid kwetsbaarder… een vleugje blush doet wonderen en is niet slecht voor je huid, dus probeer dat anders eens? verder ook geen zwart dragen eigenlijk… daardoor lijk ik persoonlijk een beetje dood :grinning:

Heb ik ook, en ik ben er zelf heel blij mee. Ik vind een lichte huid met zwarte make up heeeel mooi, krijg je zo’n vampi effect.

ik heb het ook,en ik vind het echt mooi als je zo’n porseleinen huidje hebt! een tintje vind ik dan weer mooi bij mensen met van die donkere,lange haren :3

Wat?:stuck_out_tongue: haha, staat donkergroen elk groenharig meisje/jongen mooi? :stuck_out_tongue: bedoel je niet roodharig?