Zo verwarrend

Gisteren heb ik volgens mij ook iets gepost over de jongen die ik leuk vind en ik noem hem even Joris.

Nou, Joris en ik waren een jaar geleden echt heel close en beste vrienden. Zijn we nog steeds en we hebben toen bijna iets gehad; maar hij had al veel te vaak meegemaakt dat het uit ging en hij geen vrienden meer kon zijn met zijn ex-vriendin en haar vriendinnen, dat hij het toch liever niet zou willen door onze vriendschap.

Hij heeft sinds een tijdje met een meisje en had even niet veel contact met mij, maar hij doet nu ongeveer een week opeens bizar aardig, bizar klef en zo. Als ik op MSN kom, zegt hij gelijk mijn naam met een hartje. En hij geeft me áltijd gelijk. En hij belde me vanmiddag op, dat hij naar iets van me zou komen kijken en hij kwam ook echt.

Alleen toen daar, deed 'ie in het begin weer heel aardig, maar daarna zei die niks meer. Hij deed super vaag…
En het is heel verwarrend, dus wat zou hij bedoelen?

Up…

misschien hem het gewoon vragen? als jullie goede vrienden zijn dan legt ie het heus wel uit.

Ik neem aan dat hij het contact weer graag wil opnemen zoals het vroeger was. Kennelijk was hij door dat ‘nieuwe meisje’ even behoorlijk afgeleid. Maar hij heeft nu dus nog steeds iets met haar?

geen idee, vraag het hem zou ik zeggen

maar ik weet wat het is als iemand verwarrend doet en het is niet leuk(A)
maar je kan hem het best zelf vragen want wij weten ook niet wat hij wil:P

Ja, maar hij doet echt klef tegen me. En ik vind het dan gek dat hij in het begin hij aardig doet en daarna opeens niet en me nog net niet negeert.

Ik zou zoooo graag in de huid van een jongen willen kruipen. Gewoon even kijken hoe ze alles bedoelen en wat ze wel en niet menen. Dat zou echt verfrissend zijn, ik word ook al gek dat ik niet wat ze nou bedoelen haha.

On topic: Misschien wil hij het contact inderdaad weer oppakken. Zoals Bragnea al zei. Je kan em ook “voor de grap” vragen waarom hij zo aardig doet de laatste tijd. Daar dus een grapje van maken. Maar het is inderdaad een moeilijke.