zo verliefd maar zulke twijfels...

hey,
ik heb sinds vorige maand jongen leren kennen en sindsdien is hij mn vriendje.
we zijn echt supergelukkig (hij is bijna 19, ik 16).
ik weet dat het vroeg is maar we zijn allebei al klaar om verder te gaan (het is mijn eerste keer dan). het voelt zoo goed bij hem (:
alleen, laatst had ik met hem een gesprek over seks, zodat hij weet dat ik best zenuwen heb enzo, en we hebben over alles gepraat toen.
alleen zei hij dat: -hij op z’n achttiende ontmaagd werd
-hij sindsdien al 2 sekspartners heeft gehad
-5 exen in totaal.
nu wet ik echt niet wat ik moet denken want hij is pas over 3 maand 19 dus dat wil zeggen dat hij in nog geen 9 maand, 2 (bijna 3) sekspartners heeft gehad… ik ben zoo bang dat seks voor hem nu niets betekent. ik vertelde hem dit en hij zei me dat hij het gevoel heeft dat het met mij het speciaalst zal zijn omdat hij helemaal gek op me is (:
maar nu blijft dat rare gevoel in m’n hoofd zitten :s ik ben z bang dat ik het ga verpesten en dat seks bij z’n exen beter was :s

Ok, misschien gaat dit wat hard klinken, maar misschien wacht je beter nog wat met seks:

1. Je bent nog maagd, dus zal een heuse ervaring worden, je doet het dus best rustig aan
  2. Hij heeft al vaak seks gehad in een korte periode, en je zou inderdaad wel gelijk kunnen hebben, dat het voor hem zo speciaal niet meer is…

Als jij hem zo een speciaal gevoel geeft, dan denk ik dat hij wel even zal kunnen wachten… Niet? Gewoon voor jou, geniet eerst nog wat van elkaar zonder die seks. Geloof me, als je het uitstelt, zal het verlangen nog groter zijn, en misschien wordt het dan een prachtige eerste keer voor jou =)

Ik denk dat je ook best gewoon even wacht!

Ik zou ook zeker wachten!

Eventjes wachten. Anders ga je er later misschien spijt van krijgen…
Hij moet zich nog maar een paar maanden “bewijzen” tegenover jou dat hij je waard is en dat hij het waard is om zo een grote stap te zetten.

Als hij oprecht van je houdt, zal hij dat wel begrijpen en geduldig wachten tot jij meer zekerheid hebt.

Succes!

zoals de rest al zegt zou ik eventjes wachten…
zo merk je ook meteen of het van de jongen uit niet alleen om de seks draait.
als jij ook echt zo speciaal voor hem bent wacht hij daar toch wel zolang op als dat jij wiltt!
en dat hij al wat meisjes heeft gehad is geen probleem, dat zijn nou eenmaal jongens :stuck_out_tongue:
alleen moet jij erachter zien te komen dat hij jou niet ook als lust-object ziet maar ook echt als de ware ofzo!

Mja, seks is voor de meeste jongens niet echt speciaal :confused: Sorry als je dat niet wil horen… Maar als hij zegt dat het voor hem speciaal zal zijn met jou, zal hij daar toch niet om liegen?

Alhoewel ik het wel raar vindt dat je hem nog maar een maand kent en dat jullie nu al beginnen over seks. Volgens mij is hij er te rap mee. Dus als je verstandig bent, wacht je nog een goed aantal maanden zodat je zeker weet dat het hem niet alleen maar om een ding te doen is.

tjua, mijn vriend heeft voor mij ook 3 (of 4?) andere sekspartners gehad, maar dat maakt het voor hem écht niet minder speciaal met mij. zo werkt dat gewoon niet. hij is ook mijn tweede, en hij is nu echt niet minder speciaal dan mijn ex. het is gewoon fijn, en daar gaat het om. het gaat er niet om hoeveel hij er voor jou heeft gehad.

je kunt wachten omdat je er duidelijk niet helemaal lekker bij voelt, maar je zegt ook dat je er klaar voor bent; de keus is volledig aan jou.

trouwuuhhhnns; toen ik nog maagd was, had mijn toenmalige vriend ook al 3 anderen voor mij gehad en hij was nog steeds óntzettend lief voor me tijdens dat hele gebeuren. deed alles rustig aan, zorgde dat het geen pijn deed, etc.

dus ja, mijn conclusie? ik weet het niet. ik maak er gewoon geen probleem van als een jongen meerdere meisjes voor mij heeft gehad. hij kiest nu toch voor mij, en is bij mij? daar gaat het in mijn opzicht om.

2 sekspartijen valt wel mee hoor met 5 exen, ik zou verder niet aan hem twijfelen, nog eventjes ermee wachten is wel verstandig hij moet jou wel verdienen he niet dat hij bijvoorbeeld net begonnen is met playen.
Hij is er eerlijk over dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken

Juliie zeggen wel wachten maar zij zegt dat ze er klaar voor is…
Hmm

Ik denk niet dat je zo’n topic zou plaatsen als je écht weet dat je er klaar voor bent.:slightly_smiling_face:

Seks zelf is niet bijzonder. Degene waar je het mee doet maakt het bijzonder!

Ik denk dat hij het NU voelt als speciaal maar dat dat misschien later anders kan zijn. Ik zou er goed over praten.