zo verliefd... graag willen appen met hem en afspreken hoe?

Ik vind een jongen al heel lang leuk (1,5 jaar) en hij wil afspreken (jeej!). Maar elke keer als ik kan kan hij weer niet enzo. Ik wil zo graag met hem appen maar ik vind het zo stom als ik steeds begin? hij weet dat ik hem leuk vind en daar schaam ik me voor. Ik denk dat dat me stiekem ook tegenhoud om met hem af te spreken.

Wat vinden jullie van wie er moet appen? -het komt nu vooral van mijn kant, 1/2 keer van zijn kant-
vinden jullie het stom dat ik heb gezegt dat ik hem leuk vind?
hij wilt ‘gewoon chillen’ maar wordt dat niet ongemakkelijk? ik denk zelf dat je iets te doen moet hebben :cold_sweat:

sorry voor al deze vragen maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie hier van vinden…

Ik denk dat je hier veels te veel over nadenkt en jezelf helemaal gek maakt met al die vragen. App hem gewoon lekker als je dat wil. Hij gaat er echt niet over nadenken dat jij hem vaker uit jezelf apped dan hij jou.

Probeer gewoon samen een datum te prikken en ga gezellig een drankje ergens doen, of naar de bioscoop. En gewoon lekker ‘chillen’ kan ook heus wel hoor, dan kun je elkaar tenminste goed leren kennen en gezellig kletsen met elkaar.

okee bedankt voor je reactie! zijn er mensen die er anders over denken? :flushed:

Nee, gewoon doen. Hij weet al dat je hem leuk vindt. Ik zou hem gewoon een direct berichtje sturen, dus gewoon ‘Hee, heb je *dan en dan* tijd? Ik zat er aan te denken wat we *dit* wel kunnen doen.’

Nope, ik denk er precies hetzelfde over. Je denkt er veel te veel over na. Hoort wslk gewoon bij je leeftijd, maar het is niet handig, want je bereikt er niets mee en je maakt je druk om helemaal niets. Lekker laten gaan, gewoon chillen is denk ik prima, als je een leuker idee hebt kun je dat voorstellen. Doe casual over een datum en als hij weet dat jij hem leuk vindt en hij nog steeds met je af wil spreken, denk ik dat je wel safe zit.

Ik zou een beetje afstand nemen, hoe lastig dat ook is. Hij wil eindelijk afspreken: yay! je bent uiteraard enthousiast en blij, maar laat hem ‘jagen’. Mannen schijnen dat leuk te vinden… succes !