zo ver weg..

Ik heb gister een hele leuke jongen ontmoet en ik heb heel lang met hem gepraat. Hij is zo geweldig en lief. Hij geeft veel complimentjes, maar niet op een vieze manier. Jammer genoeg woont hij in Zaandam, en ik in Zutphen.
En hij is 18 en ik ben 15, maar dit laatste hoeft geen probleem te zijn, toch?
Hij blijft in mijn gedachten zweven, ik kan hem niet vergeten en wil het liefst bij hem zijn.
Wat zouden jullie in zo’n situatie doen?

… je kent hem pas sinds gisteren?

Geef het tijd zal ik zeggen, ik denk dat je nu wat te hard van stapel loopt…

Ik zou gewoon kijken hoe het verder loopt.
Je kent hem pas 1 dag!
Misschien valt die later wel tegen als je hem beter kent

bedankt voor jullie reactie

Ik ben geen liefhebber van lange-afstandsrelaties, dus zou niet eens met hem willen nemen. Ook al is hij een leuke gozer.

hoe hebben jullie elkaar ontmoet dan, aangezien jullie zo ver uitelkaar wonen

zo dat gaat snel. Je kent hem pas 1 dag dus geeft het eerst wat tijd voor je het hebt over potentiele relaties

ik heb ook eens een jongen ontmoet uit zaandam.
ook tegen de 18, haha.
Was best leuke jongen. Leuk weekend mee gehad. (a)
Maar uiteindelijk ben ik best blij dat hij daar woont en ik hier.
Was later op vakantie, leerde ik jongens kennen die hem ook kennen,
bleek het grote stakker te zijn, haha.
Maargoed, daarvoor vond ik al behoorlijk jammer dat hij vrijwel het hele weekend stoned was…

Hmm, misschien vind je hem gewoon aardig en ben je nog niet verliefd? want dat lijkt me best wel sterk na 1 dag, vooral als je elkaar nog niet zo goed kent.
En denk wel goed na voordat je afspreekt en een relatie begint. Ten eerste omdat jullie natuurlijk ver uit elkaar wonen en elkaar niet vaak zullen zien en ten tweede het leeftijdsverschil. Hij kan al bezig zijn met het zoeken van een eigen huis terwijl jij nog op de middelbare school zit…