zo veel kleiner?

ik zou 1,79 worden maar ik ben als baby ziek geweest mn ma zegt dat ik nu nog maar 1.71 word!!! is dat echt zo?

Omdat je ma het zegt is het zo.

Niet dus. Waarom denkt je moeder dat? Het is vantevoren nooit te voorspellen hoelang iemand precies wordt, mensen kunnen slechts een inschatting maken.
Ik zou 1,68 worden en ik ben nu 1,62 en bijna uitgegroeid. Zit ook flink wat centimeters naast.

Ik zou ook 1,75 worden. Dus ik al die jaren geduldig aan’t wachten tot ik wat langer zou worden :’).

Maar nope, ben al jaren uitgegroeid en lop 1,69 blijven steken.

Ze zeiden me altijd dat ik 1m68 zou worden en ik ben nu zo’n 1m56, zoiets kan je alleen voorspellen als je het echt door de dokter laat onderzoeken met speciale testen en dan ben je nog niet zeker

Bij mij zeiden ze juist dat ik 1.67m zou worden, maar ik ben 1.76m geworden.

er is weinig zekerheid het is dus gewoon afwachten

Zo erg is het toch niet, ik ben 1 meter 70 en vind dat een prima lengte :grinning:
Ik ben als kind altijd te klein geweest, en mij is ook verteld dat ik altijd zwaar onder het gemiddelde zal blijven, daar klopt dus ook niks van.

Wow, overdrijven is ook een vak.

Maar je weet het niet. Misschien wordt je langer, misschien korter dan 1.79.

Is 1,71 über kort dan?

Maakt dat wat uit dan? Heb je er moeite mee dat je wat korter wordt? En wat dan nog, dokters kunnen er ook heel erg naast zitten…

Neehoor, dat is deels geneeslijk bepaald en wat je eet etc.
Het valt niet van te voren in te schatten hoelang je word, maak je je er niet druk om. Je krijgt sowieso een mooie lengte!

Ik snap het hele doel van dit topic niet.

Bestaan er ook niet-mooie lengtes dan?

1,71 is een prima lengte toch? Heel erg gemiddeld.

Ach, 1.71 is een prima lengte. Niets mis mee! Ik ben zelf 1.62 en dat vind ik ook wel prima eigenlijk. Ik draag toch bijna altijd hakken dus dan merk je het bijna niet.

Wat is het leven rot he, als je maar 1.71 wordt.

Omg, ik vind dat echt zo lang. Misschien moet je je laten opereren zodat je stopt met groeien, want anders steek je zo meteen boven iedereen uit.

waz met jou ?

Ik voel aan mijn water dat je 1.72 word!!!

ja sorry ik zeik
(ps. hoe moet slotje :flushed: (bennieuw))