Zo slecht zo slecht

Hallo ik heb hier nog vervelende dromen over maar ik wilde dus met de trein naar amersfoort vanuit zwolle en dat is helemaal mislukt ook omdat mn moeder mij helemaal heeft opgefokt en dat wist mn tante niet natuurlijk.

Ik stond op en was beneden en was net op de punt van vertrekken, opeens kwam mn moeder stormend naar beneden en ze was helemaal aan het stressen over vanalles wat helemaal geen zin heeft natuurlijk op het laatste moment ze was letterlijk in paniek, ik ging gewoon maar ik nam haar stress over, eenmaal aangekomen te zijn in zwolle zei ik maar tegen iemand van de tickets waar ik moest zijn, en ze stuurde me verkeerd want je heb verschillende sporen voor amersfoort maar ik moest eigenlijk bij spoor 1 zijn maar ik was verderop bij 2, ik had eigenlijk moeten zeggen precies hoe het zat maar ze was heel duidelijk en gestrest dat ik daarheen moest maar ik had moeten zeggen dat ik naar spoor 1 moest dus ik deed maar wat ze zei, nou hele drama uiteindelijk en met politie erbij kwam mn tante eraan met de auto, sindsdien heb ik een slechte reputatie bij haar, en ik vind eigenlijk dat ik niemand de schuld mag geven maar als hooggevoelig persoon is dit soort dingen echt kut, je neemt emoties over, het is niet eerlijk en zit er nog mee…