Zo onzeker :(

Goeiedag,

Ik moet even mijn verhaal kwijt.
Al een paar jaar ken ik een hele leuke jongen, wij hebben heel veel contact op msn en sms en heel soms opstap. Maar ik ben zo verliefd op hem. Ik denk veel aan hem, ben heerlijk aant nadenken hoe et zou zijn als wij met elkaar samen zijn. Hij vind mij ook leuk dat weet ik wel zeker. Ik was vrijdag met een hele goeie vriend van hem aan et praten maar hij durft niet met mij af te spreken. Normaal ben ik ook zo maar nu wil ik het zo graag. Moet ik voor hem vechten of hem vergeten?

Waarom zou je hem vergeten :wink:? Hij vindt je leuk, maar durft niet. Dus moet jij maar op hem af stappen :astonished:

Zelf op hem afstappen.

Ja dat doe ik ook wel…
Opstap en bij het voetbal praten we ook wel.
Maar om eens wat met z’n 2e te doen bedoel ik…

nou dan vraag je hem gewoon of hij eens wat met jou alleen samen wil doen => date. Jij vindt hem leuk, hij jou. Go for it

hij vind jou toch ook leuk?
of je maakt een grapje van; dat zouden wij eens moeten doen.
en dan zegt hij misschien; ja haha!
en dan: zouden we dat een keer doen? ;d

ofzo- zelf helemaal geen expert hierin, haha.

Ik heb wel eens vaker gezegt we kunnen wel eens naar de bios en dan krijg ik gewoon helemaal geen reactie :frowning_face:

zucht.

Niet we kunnen wel eens… MaarrrrZullen we deze vrijdag naar de bios gaan?

Jij vind hem leuk, Hij vind jou leuk. Mooier kan het toch niet? Op hem afstappen dus.

Oke. zelf was ik ook super verlegen, maar je hebt niks te verliezen aangezien hij jou ook leuk vindt!
Kijk hoe super smooth ik het vroeg (op msn met mn hart in mn keel)
ik: Ga jij nog wat doen in de vakantie?
Hij: Uhm weet nog niet precies, jij?
Ik: nah weet ook nog niet, met mensen afspreken denk ik. Misschien met jou? (A)
Hij: dat lijkt me leuk! :grinning:

oh god. ik kon wel een dansje doen.
maar oke, gewoon niet nadenken en vragen!

idd, je kan gewoon een keertje direct vragen, niet van we kunnen wel eens. als jullie elkaar leuk vinden zal hij het waarschijnlijk alleen maar fijn vinden dat jullie er niet meer omheen draaien :ok_woman:

ik ben benieuwd of jullie nu ook echt gaan afspreken hihi

niet vergeten!
Ik was ook met een jongen bezig, we hadden beide toegegeven dat we elkaar leuk vonden, maar er gebeurde niet. En toen uiteindelijk vond hij me niet meer leuk. Dus ga ervoor!

precs, dat gebeurde ook bij mij. naja het lag wel wat ingewikkelder maar goed.

Wat een kans! hij vindt jou leuk, jij hem, dan ga je toch niet proberen te vergeten!
Ik weet, het is moeilijk, maar ga ervoor!
Vraag gewoon een x of hij af wilt spreken. Of gewoon vragen om te chillen ofzo ?
Succes !