Zo in LOVE

hello,
ik ben een meisje van 18 jaar (net geworden) en ik ben zo in love…
hij zit op mijn school, en hij is ook wel erg bekend bij de meisjes…maar
hij neemt wel de tijd voor me! we sms’en en bellen elkaar vaak gewoon om te kijken hoe het me de ander gaat…maar mijn probleem is…ik vind hem erg leuk maar ik kan er gewoon niet achter komen of hij ook wat voor mij voelt.
bij vroegere vriendjes zag ik al snel wat, als of ik hun gedachten kon lezen…maar bij hem is het moeilijk, hij voelt heel speciaal…en ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik bedoel misschien belt en sms’t hij ook wel met andere meisjes net zo vaak. en het is zeker niet dat mijn vriendjes niet met andere meisjes mogen praten enz… maar het maakt niets uit wat ik probeer of doe hij reageert altijd hetzelfde, niet vervelend zelf wel een beetje lief, maar dat ben ik nu inmiddels al gewend…mischien wilt hij wel dat ik de volgende stap doe?
het ene moment praat hij heel enthousiast tegen me en de andere x is hij opeens verdwenen? ik weet het gewoon niet meer! kan iemand mij helpen???

vraag het hem? spreek gewoon een keer met hem af en ga gezellig met hem praten, dan kom je er wel achter of hij ook wat voor jou voelt!

je hebt zeker al op kleine dingen gelet zoals op zn houding enzo…

vraag hem mee uit op een date? (:

wtf?
Maar ik zou een keer met m afspreken/uitgaan o.i.d. om te kijken of hij wat voor jou voelt. Of het voorzichtig vragen? (dat kan ook na het afspreken o.i.d.)
De nee heb je al, de ja kun je krijgen, dus niet bang zijn! :slightly_smiling_face: