zo ik een foto mogen? (portret tekenen)

ik tekenen portret en teken graag mensen na die ik niet zo heel goed ken.
ik wou mis aan jullie vragen of je een foto van toen je een klein meisje of baby was een foto zou willen sturen die ik dan na kan tekenen zo kan ik me blackbook vol maken met portreten…

zou heel fijn vinden als ik leuke foto’s van jullie kreeg!! :camera:

Waarom zoek je niet gewoon foto’s op van internet?

omdat dat geen speciale betekenis heeft

en als je foto’s van ons krijgt wel?

En van een wildvreemde op GS opeens wel? Lijkt me hetzelfde principe hoor.

Een foto zomaar van een wildvreemde via girlscene heeft wel een betekenis?

ik denk dat ze bedoelt dat het voor die personen een betekenis heeft?

ik vind het een beetje pedofiel achtig overkomen eerlijk gezegd (niet op jou persoonlijk bedoeld, maar gewoon dat met die foto’s van kleine kinderen enzo ;P)

Jeetje, van dat nederlands van jou begin ik spontaan te huilen.

Btw, anyone reminded of this guy?

http://i565.photobucket.com/albums/ss96/TheTwilightStorm/Troll%20Emoticons/pedobear.png

oh, ik heb een niet heel scherpe foto van toen ik klein was/ schuin met een hoedje op? De enige die ik op mijn computer heb staan… Zou dat goed zijn? En hoe plaats je hier een foto?? :blush: sorry ik zit niet zo lang (nou ja, niet lang actief) op girlscene…

ikke niet snappe.
zonder wiskunde jij oermens in de prut.

hahahahahahhahahahahahahahahhahaha

mijn dag was al goed. maar jij maakte hem nog veel beter. :’)

^neds survival gids :grinning:

Serieus dat ‘zonder wiskunde jij oermens in de prut’ ken ik ergens van. Maar ik kom er niet op waarvan. Waaaaarvan is het?:’)

NEDS SURVIVAL GIDS
Hahaa (:

ja en dag he laat maar pedofiel je moet de betekenisen voor mensen weten wat portret teken voor hun betekent… mensen stoppen er hun gevoelens in tekenen geen pedofielen werk ofso hoor

^ eerlijk gezegd begrijp ik je zin niet. Kan je niet gewoon foto’s van Google halen ofzo?

haha duidelijk een pedofiel

Denk niet dat je veel reacties gaat krijgen.