Zo denkt een vreemde over jou!

Hoi! Oke wat een onzin, upload een foto van jouzelf waarin je in ieder geval je ogen kan zien *dus hoe je kijkt*.
En degene die dan na je komt moet gaan zeggen wat zijn eerste indruk van diegene is. Bijv Liesje uploadt een foto
Next reaction;
Bertha: Oh ik denk dat ze heel vrolijk is, een goeie band heeft met haar ouders erg veel van lekker eten houdt. Erg met zichzelf bezig is en dat ze op voetbal zit. Ze heeft veel vrienden en ze heeft nog geen verkering.
WWW.IMAGESHACK.US
ZOIETS OFZO ONZIN FTW X’'D
Het moet wel kloppen het moet echt je eerste indruk zijn, dus probeer het ook leuk te houden en zeg wat positiefs wat je zo leuk vindt aan die persoon enz, kan ogen zijn weet ik veel (:

Oke mijn foto :'D met een vriendin vanaf de 1e hielp haar altijd als ze gepest werd, ze is heel lief ;d. Ik ben trouwens die met dat witte geval aan xD
~~http://yfrog.com/1s1001192kj

Ik zie je foto niet.

maar dit klopt al niet hea, want we weten nu al dat je dus heel behulpzaam bent en voor anderen opkomt :wink:

@Monofoob, gwn link kopieeren :stuck_out_tongue:

Dankje!

Ja indd, maar dat is een karaktereigenschap. Je moet ook proberen om nog meer dingen te verzinnen ^^. Indd link kopieëren (’:

We beginnen gewoon weer overnieuw xD

~ http://yfrog.com/1s1001192kj

Hmm, je lijkt me erg aardig, ik denk dat je hecht bent met je ouders en elk jaar met hun naar de camping in Frankrijk gaat. Ik denk dat je ook wel slim bent, je bent ook heel lief en behulpzaam.

Even tussendoor; en wat nou als je denkt dat diegene een bitch is? Dan is dat toch de 1e indruk. Daar kan je niks aan doen, en je moet dan toch wat positiefs over diegene gaan zeggen. Maar dat is toch helemaal niet eerlijk .__.

Btw, hier is al ooit eens een topic over geweest.

Als je dan iets zegt doe dan gelijk mee met het topic ><. En ja je moet de eerste indruk geven dus je mag ook zeggen ik denk dat diegene een bitch is. En zoals je al las, ook meer dingen die je denkt. Is dat topic actief?, ik kon het niet vinden *kuch* -__-

Volgens mij ben jij best wel slim en heb je echt een paar hele goede vriendinnen. Ik denk dat je wel sportief bent en dat je best behulpzaam bent. En ik denk dat je al heel lang een muziekinstrument bespeeld(weet alleen niet zo goed wat :stuck_out_tongue:).

http://i5.photobucket.com…6453ebdf42adbeac1f829.jpg

Dan zeg je gewoon ; op deze foto lijk jij mij niet zo aardig,jij kijkt arrogant,ofzo? xD
En je LIJKT net een bitch.

:]

Ik doe wat ik wil.

Het moet wel kloppen het moet echt je eerste indruk zijn, dus probeer het ook leuk te houden en zeg wat positiefs wat je zo leuk vindt aan die persoon enz, kan ogen zijn weet ik veel (:
Dit is gewoon erg tegenstrijdig, want we moeten eerlijk zijn. Maar om het leuk te houden moet het positief zijn.

Dat topic is niet actief nee, maar daardoor kan die er nog wel zijn.

Mja het is maar een mening. :3 Als je zelf weet dat je niet zo bent is dat goed toch? :V

Zo, die laatste zin is wel erg doordacht, die houden we erin hoor :’).
Nou verder nog iets ? Ga je nog meedoen of wat?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=distantxlullaby link=topic=159030.msg5723312#msg5723312 date=1278850170]
[…]

Volgens mij ben jij best wel slim en heb je echt een paar hele goede vriendinnen. Ik denk dat je wel sportief bent en dat je best behulpzaam bent. En ik denk dat je al heel lang een muziekinstrument bespeeld(weet alleen niet zo goed wat :stuck_out_tongue:).

Hmm, ik doe havo, sport wel vrij veel. Alleen ik speel geen instrument…
Maar het klopt wel voor een deel!

Sorry dat ik het zeg, hoor. Maar het is toch zo. Kunnen we allemaal zeggen over een topic dat bv over je haar gaat. ‘Ja, er is wel een topic, maar die’s niet actief meer! Daarom open ik maar een nieuwe.’
Nee, ik ga niet meedoen want moet mn kamer schoonmaken.

Edit; misschien toch wel. Over jou. Ik vind je bitchy. (:

Volgende die nu reageert mag foto uploaden. (: