Zo blij met Paleo dieet!

Lieve vrouwen/meiden,

Ik wil bij deze toch eens mijn positieve ervaring met het Paleo dieet delen nu we de lente weer zijn ingegaan!

Paar maanden geleden heeft een vriendin mij namelijk gewezen op het Paleo dieet (zij had het weer van haar baas op de sportschool), oftewel, eten zoals onze voorouders aten…

Heb toen gegoogled en kwam op de website van De Paleo Revolutie (www.hetpaleodieet.org). Heb daar het boek besteld en ben paar dagen later begonnen met het dieet.

Enfin, nu 2 maanden verder ben ik 7 kilo kwijt! :upside_down_face: Ben dus al helemaal klaar voor de bikini! Heerlijk gewoon!

Ben benieuwd of er toevallig meer vrouwen hier zo’n positieve ervaring hebben met Paleo…? En zo ja, hebben jullie na het stoppen met dit dieet nog last gehad van terugval? Of zijn jullie er gewoon moeiteloos mee doorgegaan? Valt dat dan allemaal wel goed vol te houden?

Ben namelijk bang dat als ik stop het er zo weer aan zit…

dat heb je er denk ik zo weer aan zitten, en volgensmij is het niet erg goed om in een keer zoveel af te vallen.

uuh reclame much?

yep… kan je wel oprekenen. Waarom denk je dat de dieetindustrie naar al die jaren nog bestaat? Omdat ze niet werken dus mensen terug blijven komen.

Dit dieet zal misschien een goede stap zijn in de richting van gezond leven, maar ook als je klaar bent zal je een bepaalde levenswijze moeten volgen wil je het gewicht er niet weer bij krijgen!
Sporten en uitgebalanceerd eten dus! Wel complimenten voor het gewichtsverlies, al vrees ik dat dit vooral spier is en geen vet!

Je kan wel degelijk een crash dieet volgen en nadien niet veel aankomen. Ik zeg niet dat je zoiets moet doen, want dat is natuurlijk ongezond, maar ik ben op 3 maanden tijd van 75 kilo naar 58 gegaan, en nu (3 jaar later) weeg ik 60 kilo. Dus het gaat wel degelijk. Ik raad het niet aan ofzo, maar het is niet volkomen nutteloos.

Dit is zeker geen Crash dieet…
Mijn ouders volgden dit dieet, je mag bepaalde dingen niet eten, maar heel veel dingen mag je wel eten. Ik at echt de heerlijkste dingen mee.(Avondeten)
Mijn ouders zijn veel afgevallen, hebben dit dieet 2 maanden gevolgd.(Half jaar geleden) En er is nog niks bij gekomen hoor!

Ik zit er zelf aan te denken dit dieet te volgen, alhoewel het wel lastiger is als je veel dingen niet mag eten.

ik dacht dat paleo een leefstijl was ipv een dieet. tuurlijk val je veel af als je paleo gaat eten, omdat je geen koekjes snoep en chips en veel andere ongezonde dingen meer mag. als je ermee stopt en dat wel weer gaat eten kom je natuurlijk weer aan. beter is gewoon een middenweg te zoeken die voor de rest va je leven vol te houden is.

7 kilo in 2 maanden is echt veel te veel volgens mij, zeker als je niet heel zwaar overgewicht hebt. Volgens mij kun je het beste gewoon zorgen dat alles in balans is qua eten, bewegen en psychisch

HEH. Waarom heb je het veranderd van 10 naar 7 kilo. Dit zaakje stinkt. Ik ga even een modje roepen

Ben ik de enige die 7 kilo in 2 maanden niet overdreven veel vindt?

Paleo dieet is idd heel fijn, mijn moeder is 11 kilo kwijt geraakt in 3 maanden. Maar was ook gestopt met alcohol en begonnen met goed gevarieerd eten en sporten.

Kvind het ook niet veel:P Ik ben soms van de een op de andere dag 3kg lichter

3 kilo lichter in een dag is wel heel veel haha. maar 7 kilo in 2 maanden zou wel kunnen vind ik.

Dit voelt op de een of andere manier als reclame…

Zo niet, knap gedaan en 7 kg in 2 maanden lijkt me op zich niet te snel. Maar mijn ervaring met een aantal kilo (gewild of ongewild) afvallen, is dat je daarna echt niet normale honger hebt de hele dag, dus dat je wel discipline moet hebben om het er ook af te houden.

beste dieet is nog altijd: geen-dieet.

Maargoed, wees er blij mee meid! (:

Reclame is niet toegestaan en verder kun je terecht in een afval topic.