zo bedoelde ik het niet,

Okee ik lig nu egt te janken nu ik dit schrijf:$
ik noem die jongen even; I
het zit zo;
ik praat al een tijdje met een jongen op msn en ook gewooon in het echt
en we smsen ook echt elke dag enzo.
Maar nu heeft mn broer mijn smsjes gelezen
en is hij rondgaan vragen op school over I
Nu blijkt dus dat zijn neef bij mijn broer in de klas zit.
en die neef heeft dus aan I gevraagd; ken jij ene ( mijn naam)
dus hij vroeg net tegen mij op msn hoe dat kwam hij wilde natuurlijk het verhaal weten.
dus ik eerlijk gezegd wat er aan de hand was, van dat mijn broer mijn smsjes had gelezen en dat hij tegen mij zei; ik ga op school even rondvragen hoor! dus ik zei dat ik had gezegd; Okee je doet maar?!:S
Toen ik hem dus het verhaal had verteld antwoorde hij daarna heel weinig.
en toen hij net weg ging kreeg ik maar 2 kusjes.
normaal krijg ik er 120(jaa ik tel ze:$)
ik denk nu dat hij verdrietig/boos is omdat ik dus had gezegd van ; jaa je doet maar (tegen mijn broer)
dus ik denk dat hij me leuk vond en het nu over kwam dat ik hem niet leuk vond! maar ik vind hem wel stiekem leuk enzo:$

maar hoe krijg ik het nu voor elkaar dat hij me weer leuk vind en dat hij denkt dat ik dat ook vind. want als ik nu weer gewoon normaal doe zoals ik altijd deed dus een beetje flirterig denkt hij zometeen dat ik alleen maar vrienden wil zijn en dat dat mijn manier van doen is zegmaar

oohh ik ben nu egt zo boos op mn broer
hij verpest gewoon mijn hele leven!;C

Vertel het hem gewoon eerlijk? Meer kun je niet doen.

Ik snap er werkelijk geen snars van.

gewoon lief zijn, het hem uitleggen
en zeggen dat je het helemaal niet zo bedoelde… ?

Stel je niet zo aan. Je weet niks.
+ Je typt ontzettend irritant.

hahahaha you just made my day !

huil je hier serieus om?

nou hij wil me dus nu niet meer
en ik vind hem leuk
en neee ik ga het niet zeggen als ik het zeg zegt hij miss zo; Whahah ik vond je helemaal niet leuk en gaat ie het op school vertellen en weg is mijn leven!
en nu wil ik dus tips! om gewoon weer over te komen dat ik hem wel zie zitten zonder dat hij denkt van oooh ze wou al die tijd dus gewoon vrienden zijn en ze bedoelde het helemaal niet als een flirt

^^
HOE weet je dat die je niet meer ‘wil’ ? vanwege de 2 x’jes ? serieus?

^Weg is je leven als je zegt tegen iemand dat je diegene leuk vindt?
Ohgosh.

gewoon zeggen; ik bedoelde het niet zo, ik wist niet dat je er boos om werd. Ik wil heel graag dat het weer goed komt tussen ons, want ik vind je eigenlijk best wel leuk

Wtf omdat je 118 minder kusjes hebt gekregen?

Hoe oud ben je? Want: ‘weg is mijn leven’ om zo’n gast?

jullie snappen het niet,
ik had iets speciaals met een jongen en dat is nu weg door mn broer!
omdat hij zonodig stoer moest doen tegen zijn klas
want die jongen denkt nu dat ik hem niet leuk vind

muahahahaha :grinning_face_with_smiling_eyes:
oke even zonder dollen; vertel hem wat je ons ook verteld (het gedeelte; ik vind je meer dan leuk bla bla bla)

Mensen, doe eens niet zo denigrerend. Een beetje ruimdenkend iemand kan zelf ook wel bedenken dat je als je verliefd bent je HEEL snel onzeker kunt voelen, en dat kan ver gaan. Als je niets leuks te zeggen hebt, reageer dan liever niet.

Ik zou gewoon afwachten! Misschien zit je wel helemaal verkeerd en bedoelt hij er helemaal niks mee. Het is nog niet over hoor, er zijn echt wel ergere dingen die erop kunnen wijzen dat ie je niet leuk vindt ^^ die heb jij nog niet meegemaakt, en het zal hier ook vast goedkomen, in wat voor opzicht dan ook!

jaa maar ik twijfel nog of hij mij ook egt ziet zitten voor verkering zegmaar
zometeen vind hij dat niet en dan is mn leven gewooon flut

Hmm, geloof ik dit ?$$
Je gaat toch niet serieus 120 kusjes tellen ?:crazy_face: