Hee meiden!
Ik heb al verschillende vriendjes gehad, en ben vaak verliefd geweest.
Helaas is mijn ervaring met jongens tóch niet zo fijn… ze doen me zo vaak pijn! Liegen, playen etc. etc. Eentje heeft me 5 maanden aan het lijntje gehouden (ja 5 maanden!!) de ander zei dat ie in het buitenland was maar die was gewoon lekker thuis… allemaal behoorlijk kut dus!
Hierdoor heb ik echt géén vertrouwen meer in jongens, het probleem is dat ik best wel snel iemand leuk vind. Nu ook weer, tenminste ik ken hem nog niet zo goed maar we gaan een keer afspreken enzo en hij is heel leuk een oogt heel normaal (hij zegt zelf ook dat hij normaal is) maar dan check ik ze hyves en zie ik weer respects van meisjes en krabbels enzo en dan word ik weer zo onzeker en bang en denk ik bij mezelf nee ik wil niet nóg een keer voorgelogen worden!
Toch zeggen mijn vriendinnen dat ik het moet blijven proberen, want niet elke jongen is hetzelfde! Alleen ik vind het zo eng en rot zit de hele tijd te twijfelen en onzeker te doen… ik vroeg me af, is er iemand die dit ook heeft? of hebben jullie tips om er vanaf te komen? jongens weer te vertrouwen? ik ga het zowiezo rustig aan doen met deze (probeer ik, tenzij die mn hart weer verovert…) en nouja ik hoop dat jullie iets weten!
xxx