zo bang hiervoor...

haaai, ik voel me een beetje kut, want ik heb een vriendje en ik ben echt heel erg verliefd op hem, alleen een meisje die ik ken ( die met hem heeft gehad ) die probeert hem volgensmij weer af te pakken… want ze appen geloof ik met elkaar en ik ben echt heel erg bang dat ik hem kwijt raak, hoe voorkom ik dat dat meisje weer helemaal gaat proberen hem te krijgen, het is eigenlijk wel een vriendin van mij, maarja hoe zij zich gedraagt bevalt me helemaal niet… wat moet ik doen? met haar praten heeft geen zin, want ze voert iets in haar schild en dat merk ik gewoon

met je vriendje praten ?
wel voorzichtig want ze kunnen boos worden dat je hem niet vertrouwt

Leuke vriendin is dat!

Maar goed, je kan natuurlijk niet gewoon iemands vriend tegen zijn wil afpakken. Daarvoor moet je met twee zijn. Dus als je vriend zich door haar laat overtuigen, dan is het misschien beter dat je hem kwijt bent, want dan verdien je véél beter.

En als je vriend het zelf ook vervelend vindt, dan kan hij haar vragen om er mee te stoppen. Dat zou een normale reactie zijn van iemand die een relatie heeft. En dan zal ze er na een tijdje wel uit zichzelf mee stoppen. En laat die vriendin van je maar snel vallen, ik zou haar nooit meer willen zien!

Hoe lang hebben jullie al?

ja en hoe oud ben je?

zoiets heb ik ook gehad, al was dat niet echt een vriendin. Ik heb het niet zo handig aangepakt, al was mn (ex)vriend wel ontzettend naïef erover. Ik zou als ik jou was tegen hem vertellen wat je dwarszit, kan hij je (hopelijk) gerust stellen :slightly_smiling_face:

Ik zou het tegen hem zeggen. Vraag aan hem of hij het ook zo ziet en of hij haar misschien wel irritant vindt.

we hebben iets van 5 maanden ofzo al, ik ben 14 jaar

Ik zou hier met hem over praten en samen tot een oplossing komen.

Ik vind het echt een naaistreek van die vriendin, en ik weet niet hoe je vriend dit bedoeld, maar van hem is het ook niet leuk.

Ik klink nu heel pissed, maar het is het beste om het rustig tegen hem te zeggen :wink:

Fijne vriendin.

Ik zou gewoon lief doen tegen je vriendje enzo En het hem een keer vragen hoe het zit met hem en die vriendin. Maar niet 5x op een dag vragen, want dat komt volgens mij erg vervelend over. Gewoon een keer vragen en dan het antwoord afwachten. Verder zou ik niet heel veel doen, nu kan je hem alleen maar vertrouwen. Je ziet snel genoeg of hij echt te vertrouwen is of niet, en of hij je wel echt leuk vind.

Succes!

Of je bent een trol, of je bent een slet

http://forum.girlscene.nl/forum/post/quote.275152575/liefde-boys/alleen-met-hem-omggg-299624.0.html

AAHAHAHAHA

Dus Anne, welke van de 2 is het?

Lol :’)

:’)

grapje deze link dus
http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/alleen-met-hem-omggg-299624.0.html
hhh

dumpen die vriendin, is achterbaks.

En idd. als hij jou niet meer wilt voor die vriendin van je, geloof me… ga ermee akkoord want je zal dan echt iemand beters ontmoeten.
ze zijn/blijven dan eikels. ik heb het meegemaakt.