Zn vrienden mogen me niet

Help! De vrienden van mijn vriendje mogen me niet of nouja, redelijk maar ze hebben verschillende gevoelens over me… Maar ik ben dus heel vaak met hem en dan ook met zijn vrienden die me dus niet echt mogen. Ze zouden me gemeen vinden :bored: Maar ik heb serieus niks gemeens gezegd of gedaan ik heb het nog bij hem na gevraagd. Nu weet ik niet wat ik moet doen, het geeft me een misselijk en vervelend gevoel dat ze ke niet mogen. Mijn vriendin die er een keer bij was mogen ze allemaal wel heel graag.

Ah dat is heel erg vervelend! Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat erg rot vind. Misschien is het een idee als je of zelf of je vriend laat vragen waardoor ze jou niet zo leuk vinden? Misschien is het wel iets waar je aan kunt werken, bv. Als je iets gedaan hebt je excuses ervoor aanbieden.

Vergeet niet: wel jezelf blijven! Ondanks dat je je misschien wel leuker voor wilt doen nu, dat werkt niet. Daar prikt vaak iedereen doorheen.

blijf jezelf, t gaat toch om jou en je vriend.

Jaa het gaat natuurlijk we om ons maar het is wel fijn als ik ook gewoon wat met hem kan doen als zijn vrienden er bij zijn zonder dat ze iets tegen mij hebben…

Wees vriendelijk maar niet té. Toon wat interesse in hun (maar niet verkeerd natuurlijk) en euhm, niet té close met je vriend (lees: muilen waar zijn vrienden bij staan). Dat zou ik ook niet tof vinden.

En blijf jezelf! Niet iedereen kan/zal je leuk vinden, net zoals jij niet iedereen leuk vind! :slightly_smiling_face:

Begrijpelijk maar ik denk dat het enige wat je kunt doen is met ze praten.

Ik begrijp goed hoe je je voelt, het vaste vriendengroepje van m’n vriend had zonder reden een onwijze hekel aan me. Iemand in het groepje had ooit bedacht dat ik een rotwijf was en heeft de rest dat ook aangepraat. Er werd zelfs geprobeerd mij weg te treiteren en me zwart te maken bij m’n vriend.
Nu, 6 jaar later zijn mijn vriend en ik nog altijd happy samen en met zijn ‘vrienden’ gaat hij al járen niet meer om.

Wat ik je als advies wil meegeven is wat hier ook boven gezegd is; blijf inderdaad jezelf. Je kunt ze niet afdwingen jou te mogen, maar misschien dat ze je na verloop van tijd meer zullen respecteren en waarderen. Blijf vooral onthouden dat je vriend hier los staat en wel zelf voor jou gekozen heeft, laat dit dus vooral niet voor ruzies tussen jullie zorgen. Het is accepteren dat je vriend erg leuk is, maar zijn vrienden helaas wat minder. Jammer, maar jullie relatie gaat tenslotte om jullie 2, de rest er omheen heb je niet te kiezen :slightly_smiling_face:

Thx iedereen voor de reacties :upside_down_face:

Als ik er over begin bij hem vermijd hij het onderwerp, ik heb het nu net uit hem gekregen en hij zei daat een van de redenen was dat ik veel met mij vriendin praatten in plaats van met hun. Mijn vriendin was ook mee, maar die vriendin is heel verlegen dus ik probeerde het haar op haar gemak te maken. De anderen redens heb ik niet uit hem gekregen :3

Misschien zijn die vrienden bang dat ze vervangen worden door jou? Wees jezelf, praat wat met ze, wees geïnteresseerd en als het dat eerste is laat dan ook je vriend is alleen met z’n vrienden afspreken ipv met jou erbij.

Ik had dit in het begin ook… Dus heb ik gevraagd wat ik verkeerd heb gedaan bij ze. Toen mijn vriend er ook bij was. En toen hebben ze gezegd dat ze zich een beetje vervangen voelen door mij. Dat was natuurlijk niet zo maarja, nu is alles goed ik toon meer interesse in ze enzo.

Ik denk dat dit ook bij jou en zijn vrienden zo is

x

Ik ga wel met ze praten denk ik, hij spreekt heel vaak met zn vrienden af zonder mij erbij ik laat hem altijd lekker zn gang gaan. Het zou wel kunnen dat ze zich vervangen voelen… De volgende keer zal ik wat meer intresse tonen, dat zou inderdaad wel wat meer kunnen.