Zitvensterbank schilderen?

Hey meiden,

Ik heb vandaag een zitvensterbank gekregen waar ik allemaal vrolijke kussentjes op ga maken. Nu wil ik graag op het witte gedeelte iets creatiefs maken! Hebben jullie ideeen?

http://img203.imageshack.us/img203/4221/picture0242.jpg

ik zou het in een zomerse kleur schilderen denk ik

Lichtblauw, zachtgeel, poederroze?

Tis niet zozeer dat ik moeite heb met de kleuren (sowieso zachte tinten idd) maar meer dat ik het niet effen 1 of 2 kleuren wil schilderen, meer een patroon bijvoorbeeld denk ik?
Barok is wel een idee maar zo standaard :stuck_out_tongue:

allemaal verschillende stukjes behang?

Hmm. Bloemen? Grafisch? Beetje op internet zoeken en je vindt hele mooie dingen. Typ iets in als ‘Graphic Background’ of ‘Floral Background’ en je krijgt allerlei plaatjes van achtergronden voor je pc. Uitprinten en proberen op je bank te schilderen, lijkt me. :slightly_smiling_face:

ah thanks!

misschien heb je hobby’s als je van mode houdt knip dan fotos uit van modeshows. Succes meid!

in graffiti je naam?(A)

Je kan ook bij de karwei en gamma van die proefkaartjes halen met een behangprint erop. Die kaartjes die je mee naar huis kan nemen om te kijken of het behang of kleurverf mooi op je muur staat. Begrijp je welke ik bedoel?=P.
Dan neem je allemaal verschillende kleurtjes en printjes mee en die allemaal op het witte gedeelte plakken. Heeft een vriendin van mij op haar deur gedaan en het geeft een heel leuk effect! Maar kost wel wat tijd:p

Tof!

Dank jullie meiden, heb zeker wat ideeen!