Zitten

Voor beeldende vorming moeten wij op school iets ontwerpen. Maakt niet uit wat, maar aangezien het dan nogal moeilijk was iets te verzinnen had de leraar als onderwerp “zitten” gegeven.
Nou vroeg ik me dus af wat ik dan kon verzinnen, aangezien ik geen stoel, bank of kruk wilde maken.
Dus, iemand een idee?

in de gevangenis ‘zitten’

meer ideeën heb ik op dit moment niet :slightly_smiling_face:

Blijven zitten. Met de gebakken peren zitten. Wie zn billen brandt moet op de blaren zitten.

Toch bedankt, maar eerlijk gezegd kan ik met wat hierboven staat niet zo veel. Ik moet namelijk iets ontwerpen waar je op kunt zitten.
Wacht eens. Ik kan natuurlijk wel een soort “gebakken” peer maken, en dan zit je met de gebakken peren.

Met ‘Wie z’n billen brandt moet op de blaren zitten’ kun je ook wel wat, hoor. Moet het een filmpje ofzo zijn? Dan maak je op de een of andere manier blaren na en laat je er iemand op zitten, en dan gebruik je de spreuk in je reclame en dan is het iets voor een brandende huid of babybillen ofzo XD.

Marit laat d’r fantasie even gaan.

Nee, het moest geloof ik een tekening zijn ofzoiets. Nja, we moesten alvast dingen bedenken en schetsen. Maar met blaren, dat lijkt me een beetje ranzig weet je wel.

een contract of iets in die richting. daar zit je aan vast.

nog iemand een idee? :angel:

op je kop laten zitten
ofzo iets, teken je iemand die op iemand zit ofzo?
haha ben hier niet goed in…

succes!

twee geliefden die zitten,
dus zoals je op een grasveld zit met zijn 2en, dus zonder stoel