Zit- of staanplaatsen Drake concert

Hoi meiden!

Aangezien ik helemaal geen ervaring heb met concerten en ik wel een dringende vraag heb wil ik jullie mening weten. Ik wil me vriend concertkaartjes voor Drake cadeau doen. Ik kan tickets overnemen van iemand zit- of staanplaatsen. Welke zouden jullie kiezen?

ik zou voor zit gaan

Ik zou ook voor zit gaan ook al vind is staan leuker omdat je het concert meer beleefd is zitten fijner dan hoef je geen uren van te voren aanwezig te zijn en dan nog wachten tot het begint. Ook sta je vaak dicht op elkaar mensen hebben het warm omdat iedereen zo dicht op elkaar staat en dan zweten ze (wat niet bepaald fijn is omdat blijkbaar heel veel mensen nooit van deo hebben gehoord)

naja het is met zitplaatsen niet zo dat je hoeft te blijven zitten natuurlijk, maar het is gewoon fijner want je bent zeker van je plaats + je kunt gewoon zittend wachten tot het concert begint :"D

Ik vind persoonlijk staan veel leuker, het heeft zeker zijn nadelen, maar ik zit er dan gewoon veel meer in en je kunt lekker uit je dak gaan.

ligt eraan wat je ervoor hebt
ik vind staan zelf leuker, maar ik neem soms ook zitplaatsen
dan ben je inderdaad zeker van je plaats en kan je op het laatste moment pas aankomen, etc

maar als je diehard fan bent zal ik staplaatsen nemen :’)

Ik had juist omdat ik diehard fan ben zitplaatsen genomen zodat ik zeker wist dat ik het goed kon zien ik had met beyoncé wel staanplaatsen en ik kon niks zien(ik ben redelijk lang) omdat er een aantal mensen voor mij stonden die langer waren. Maar ik vond het toen niet erg omdat ik het concert echt heb mee gemaakt. Het heeft beide positieve en minder positieve dingen. Als je echt los wilt gaan ga voor sta wil je genieten en op je gemakje alles doen kies voor zit (en wat niall zegt zit plaatsen betekend niet dat je moet blijven zitten)

^ ja maar als ik diehard fan ben van iemand ga ik er ook echt vroeg heen en zo. dus daarom zou dan juist staplaatsen nemen.
dat bedoelde ik eigenlijk. en sowieso omdat ik eigenlijk toch meer geniet/los ga als ik sta. maar ik snap jou punt ook hoor.

Als je actief mee wilt dansen/springen/zingen dan zou ik voor staan gaan.
Zelf lijken zit plaatsen voor een concert mij niks… het is een concert en geen musical maar daarentegen kan je het concert wel goed zien zonder op een scherm te hoeven kijken.

ja maar wij gaat er nou ook echt zitten als je zitplaatsen hebt :’)

ligt helemaal aan het concert.

Ik heb 2x zitplaatsen gehad gister(en iedereen ging gewoon staan no problem) en een aantal jaar geleden met take that niemand in mijn vak stond ik dacht fuck it ik heb 70,- betaald(wat ik echt heeeeel veel geld vindt) ik ga genieten en daarbij ga ik staan. Ook al moet ik toegeven dat de gemiddelde leeftijd 40+ was

ja precies! Bij one direction was er niemand met zitplaatsen die zat en er waren alleen maar zitplaatsen :’)

Ja snap ik vind ik ook hoor! Ik heb persoonlijk last van claustrofobie dan kan ik er wel vroeg heen zodat ik vooraan sta maar dan ga ik naar een half uur weg omdat ik aan het hyperventileren ben haha

over 20 jaar zit iedereen ook bij one direction, want dan zijn we ook 40+ :"D
bij robbie had ik zitplaatsen en daar stond wel iedereen geloof ik… maar ik was zelf op de trap gaan staan ghehe

Ik ga ook naar dit concert en heb staanplaatsen.
Ik was vorige jaar ook geweest en had toen ook staanplaatsen. Vind dat veel fijner, want je kan hem dan van dichterbij zien en anders zie je hem alleen goed via een scherm… Want gelredome is heel groot…

Toen ik naar Katy Perry was geweest, had ik ook staan plaatsten omdat je het daar veeeel beter kon zien. De zitplaatsen waren een stuk naar achter dan de vloer waarop je kon staan en als je voor stond kun je zelfs Katy aan raken. Maar ook daar stond iedereen te dansen en springen en mee te zingen of te huilen, dus dan is de neiging om daar tussen te gaan staan (vind ik) heel groot haha. Dan krijg je de sfeer meer mee ofzo, vind ik.

Het ligt ook een beetje aan het de mensen die ook staanplaatsen hebben. Vorig jaar ben ik naar Chris Brown geweest en toen had ik ook staanplaatsen en daar was niks aan. Veel mensen gingen over lijken om dichter bij het podium te komen en dat doet de sfeer niet goed (het is niet leuk om voor je plekje te moeten vechten en niet meer van de muziek te kunnen genieten:( )

ikzelf vind staplaatsen chiller, was laatst bij Anouk met zitplaatsen en dat was echt shit want dan kun je niet lekker losgaan op de muziek (en als er dan 2 eigenwijzen voor je wel gaan staan terwijl de rest van de mensen dat niet doet zie je ook meteen niks meer, heel vervelend…). dan is het hele gevoel van een concert weg. gewoon lekker staan dus!