Zit in een dip :(

Ik heb al langer dan een jaar met mijn vriend.
We zijn heel gelukkig alleen sinds een maand of 2 dreigt alles mis te gaan …
Hij wil ineens niet meer afspreken, een beetje kortaf doen en soms ook wel negeren.
Ik heb hem gevraagd waarom hij zo doet waarnaar hij antwoord dat hij een tijdje alleen wilde zijn.
Ik heb hem alle tijd gegeven en vervolgens ging het wel een beetje goed.
Gister zouden we afspreken, maar hij heeft mij laten zitten …
Hij zei dat hij geen zin had en dat het hem speet dat hij het niet eerder gezegd had.
En ineens zei hij dat hij geen zin meer heeft in een vriendin omdat hij er moe van wordt …
Dit was heel onverwachts en ik was helemaal kapot om zoiets te horen.
Alleen hij wilt het niet uitmaken omdat hij mij niet kan laten gaan.

Ik hou echt superveel van hem, en ik kan hem niet loslaten
Hij is me beste vriendje en ook me grote liefde.
alleen ik ben nu helemaal in de war en ik weet niet zogoed wat ik ermee moet …

help xx

een pauze nemen ofzo?
gewoon niet het verplichte afspreken en aandacht moeten geven
even rust

ik hoop dan dat hij niet op me uitgekeken wordt …

als hij van je houd, dan raakt hij niet op je uitgekeken :wink:
en als wel, dan is het dus blijkbaar geen echte liefde…

Dat is dus echt wat me nerveus maakt
ik wil gewoon weten waar dit relatie aan toe is
maar ik zal hem met rust moeten laten =’(

Misschien is hij niet meer verliefd… ik had dit gister ook met mij ex (sinds 2 dagen dus) ik had steeds minder zin om af te spreken enzo… en tja dan weet je al genoeg hoe moeilijk het ook kan zijn :frowning_face:

Inderdaad een pauze? Als die je echt nog leuk vind, komt het toch weer goed. Kan die er in ieder geval even over na denken. Vertel hem wel wat je voelt en wat het doel is, anders heb je er weinig aan. Maar in je verhaal staat dat je hem al ruimte hebt gegeven, dus ik zal er echt even met m over gaan praten. En geen ehhh… tsja… etc. accepteren, want dat maakt het alleen maar moeilijker.

Dat kan misschien , maar anders had hij me allang gedumpt
maar hij kan het niet uitmaken en wilt hij ook niet …

misschien heeft-ie een ander…

Neem een pauze van 1/2 weken.
Bel um niet, zie hem niet, spreek hem niet, sms hem niet, msn niet met hem etc.
Jullie zullen elkaar gaan missen, hoop ik. Als één van de twee dat niet doet, is het over. (Het lijkt me dan ook niet slim om het aan te houden.)

Dat is een slecht teken… Ik gok ook dat hij misschien een ander heeft of dat hij een beetje op je uitgekeken is.
Je verdient iemand die helemaal voor je gaat meid, hoe moeilijk het ook klinkt

Dit kan niks betekenen, zulke dips heb ik ook gehad met mijn vriend, iig van mijn kant. Misschien zit hem iets goed dwars en durft/kan hij zich niet zo goed uiten?

Dat zou kunnen, maar hoe is het bij jullie opgelost dan?

We hebben twee uur lang gepraat, alles kwam eruit van beide kanten. We hebben het er vervolgens over gehad hoe we dat gaan oplossen, en het was opgelost. Geef hem vooral de ruimte en als hij zo blijft doen zou ik zelf de knoop door hakken en er een punt achter zetten. Dan is het gewoon klaar, want op deze manier worden jullie beide ongelukkig. Je bent nog jong, er lopen zat jongens rond.

Mijn vriendje had precies hetzelfde. We waren best buddies en lovers. En hij wilde opeens niet meer. Hij wilde niet meer vast zitten en nu is het dus sinds een week of twee uit, na een jaar samen geweldige tijden meegemaakt te hebben. Praat met hem over wat hij wil. Als het voor hem het beste is als het uit gaat, (klinkt misschien moeilijk) maar gun hem dat dan. (:

Ik en mijn ex hadden ook heel vaak van die dipjes. Wat ik zou doen is of gewoon een keer goed praten of hem gewoon even wat tijd gunnen en niet teveel aan zijn kop zitten. Laat hem alles op eer rijtje zetten.

Want als je teveel aandringt dan wordt het alleen maar erger. Mijn vriendje besloot er namelijk ook een punt achter te zetten omdat voor hem de ruzies zwaarder wogen dan al de leuke dingen en hij was verliefd geworden op een ander. Na 3 jaar was het van de ene op de andere dag over. Soms is elkaar wat ruimte geven gewoon goed. En kom daar alsjeblieft niet zoals mij te laat achter meisje.

Ik heb niet zoveel verstand van relaties, maar dat pauze idee klinkt inderdaad het beste.
Misschien kom jij er na zo’n pauze ook wel achter dat je relatie niet alles was en kijk jij er wel heel anders tegenaan.
En als hij na de pauze nog steeds zo tegen je doet, weet je gelijk waar je aan toe bent!